مراسم آنپک 2020 سامسونگ

تاریخ برگزاری مراسم آنپک 2020 سامسونگ و دستگاه‌هایی که معرفی می‌شوند

طبق روال هر سال مراسم آنپک 2020 سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ 15 مرداد برگزار می‌شود. سامسونگ در این مراسم از گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس رونمایی می‌کند.

این طور که به نظر می‌رسد کرونا هم نمی‌تواند باعث تعویق مراسم آنپک 2020 سامسونگ شود. شایعاتی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهند که مراسم سامسونگ در تاریخ 15 مرداد (پنجم آگوست) برگزار می‌شود. مراسم آنپک هر ساله در ماه آگوست و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از سراسر دنیا برپا می‌شود. اما امسال به دلیل شیوع کرونا احتمالا مراسم آنپک فقط به صورت یک رویداد آنلاین برگزار خواهد شد. البته این مسئله باعث نمی‌شود که از جذابیت مراسم کاسته شود. اگر لیست فاش شده از دستگاه‌هایی که قرار است در این رویداد معرفی شوند درست باشد، احتمالا شاهد یکی از بهترین و مهیج‌ترین رویدادهای سامسونگ در چند سال اخیر خواهیم بود.

معرفی خانواده گلکسی نوت 20 در مراسم آنپک 2020

بدون شک ستاره بی چون و چرای مراسم سامسونگ در ماه آگوست گوشی‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس خواهند بود. تاکنون جزئیات زیادی از گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شده است. طبق شایعات، خبری از نسخه اولترا در سری نوت 20 نخواهد بود. اما در عوض گلکسی نوت 20 پلاس قرار است دارای امکاناتی مشابه گلکسی اس 20 اولترا باشد و به نوعی جایگزین این گوشی در خانواده نوت 20 محسوب می‌شود.

گلکسی نوت 20

رندر مفهومی گلکسی نوت 20

سایر محصولاتی که قرار است در مراسم Unpacked 2020 معرفی شوند

در هفته‌های اخیر اطلاعاتی از نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ هم به بیرون درز کرده است. ابتدا شایعاتی مطرح شد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است با نام گلکسی واچ 2 یا گلکسی واچ اکتیو 3 معرفی شود. اما سازمان تنظیم مقررات تایلند با انتشار مجوز صادر شده برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 3، رسما نام نسل بعدی ساعت های هوشمند سامسونگ را تایید کرد.

امکانات گلکسی واچ 2 - Samsung Galaxy Watch 2 ، تاریخ عرضه و مشخصات

احتمالا در مراسم تیر ماه سامسونگ شاهد معرفی چند محصول غیرمنتظره هم خواهیم بود. شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که در مراسم Unpacked 2020 شاهد رونمایی از گوشی گلکسی فولد 2 هم خواهیم بود. همچنین منابعی هم هستند که ادعا می‌کنند گوشی گلکسی زد فلیپ 5G هم قرار است در رویداد پیش روی سامسونگ معرفی شود. در لیست محصولاتی که احتمال می‌رود در مراسم آنپک 2020 معرفی شوند نام دو تبلت گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس هم به چشم می‌خورد.

گوشی منعطف Galaxy Fold 2

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با معرفی طیف وسیعی از محصولاتش عدم اجرای زنده مراسم آنپک امسال را جبران کند. البته همانند سابق قرار نیست این محصولات با هم به بازار عرضه شوند و احتمالا مدتی طول می‌کشد تا این دستگاه‌ها در دسترس عموم مردم قرار بگیرند. اگر شایعات درست باشند مراسم آنپک امسال یکی دو روز زودتر از سال قبل و در تاریخ 15 مرداد برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*