پاناسونیک Toughbook A3

تبلت 10 اینچی پاناسونیک Toughbook A3 با بدنه مقاوم معرفی شد

تبلت پاناسونیک Toughbook A3 – تاف بوک آ 3 با نمایشگر 10 اینچی، باتری‌های قابل تعویض، بدنه ضد آب و مقاومت در برابر ضربه و سقوط معرفی شد.

پاناسونیک عضو جدید خانواده تبلت‌های اندرویدی سری Toughbook خود را با نام پاناسونیک Toughbook A3 معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی تبلت جدید Panasonic بدنه مقاوم و ضد آب آن است. همانند سایر اعضای خانواده تبلت‌های تاف بوک، تبلت آ 3 پاناسونیک هم دارای گواهی IP65 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک و همچنین گواهی نظامی MIL-STD-810H جهت مقاومت بالا در برابر ضربه و سقوط است. پاناسونیک از مجموعه ابزارهای جهت‌یابی خود نیز در این تبلت استفاده کرده است.

پاناسونیک Toughbook A3

مشخصات پاناسونیک Toughbook A3

تبلت جدید پاناسونیک نمایشگر 10/1 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و روشنایی 800 نیت دارد. تبلت تاف بوک A3 به جز دکمه‌های تنظیم ولوم و پاور، پنج دکمه دیگر هم در اطراف نمایشگر دارد که برای انجام کارهای مختلف قابل تنظیم هستند. از دیگر ویژگی‌های تبلت پاناسونیک می‌توان به باتری دوگانه قابل تعویض، قلم استایلوس، پورت های USB-A و USB-C و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. پاناسونیک تبلت جدیدش را بیشتر برای نیروهای امدادی، پرسنل اورژانس و نیروهای خدماتی عرضه کرده است.

پاناسونیک Toughbook A3

تبلت A3 پاناسونیک دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی است. درون تبلت هم تراشه اسنپدراگون 660 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. دستگاه از حافظه جانبی میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ نرم افزاری هم تبلت پاناسونیک مجهز به سیستم عامل نه چندان به‌روز اندروید 9 است و از تمام سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای رایج در جهان نیز پشتیبانی می‌کند.

پاناسونیک Toughbook A3

جذاب‌ترین بخش تبلت جدید Panasonic باتری‌های آن است که از دو باتری مجزای 3200 میلی آمپر ساعتی و قابل تعویض تشکیل شده است. باتری‌های تبلت A3 با استفاده مداوم تا 8 ساعت دوام دارند و می‌توانید آن‌ها بدون خاموش کردن تبلت نیز تعویض کنید. اگر عمر باتری دستگاه برای شما کافی نیست، می‌توانید سلول‌های 5500 میلی آمپر ساعتی پاناسونیک را تهیه کنید. با استفاده از آن‌ها عمر باتری دستگاه تقریبا دو برابر شده و به 15 ساعت استفاده مداوم می‌رسد. تبلت پاناسونیک Toughbook A3 در اواخر مرداد ماه و با قیمت 1182 پوند در انگلستان عرضه می‌شود.