رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در تیر 99 منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در تیر 99 منتشر شد. در ادامه با بی کیفیت ‌ترین و با کیفیت ترین خودروهای سال 99 آشنا خواهیم شد.

اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت جدیدترین گزرش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل را در تیرماه 99 منتشر کرد که طبق آن در گروه خودروسازی یک 10 خودرو سواری موفق به کسب 4 ستاره کیفی شدند و 28 خودرو سبک سواری و وانت نیز 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در تیر 99

بر اساس گزارش ارزیابی منتشر شده در تیرماه سال 99 برای خودروهای ساخت داخل، در گروه خودروسازی یک و بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل موفق شد سه ستاره کیفی را کسب کند که به این ترتیب لقب بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل به این خودرو اختصاص پیدا می‌کند.

در لیست قیمتی دو نیز در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، وانت‌های نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا 151 شرکت بن رو و مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور توانستند سه ستاره کیفی را کسب کنند. در همین گروه محصولات وانت مزدا کارا 2000 کابین شرکت بهمن موتور و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل موفق به کسب دو ستاره کیفی شدند و نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد نیز یک ستاره کیفی را به دست آوردند.

پژو 2008 و کسب 5 ستاره کیفی

در گروه سبک بخش سواری نیز فقط خودرو پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپ توانست 5 ستاره کیفی را از آن خود کند که بیشترین امتیاز محسوب می‌شود. این خودرو در لیست قیمتی دو جای داشته و در این لیست هایما اس 7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز 4 ستاره کیفی را کسب کرده است. در این لیست قیمتی جک اس 5 و جک اس 3 کرمان موتور نیز سه ستاره را دریافت کردند. شاسی بلند SWM G01 سیف خودرو و چری تیگو 5 مدیران خودرو نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند. در این گروه و کلاس قیمتی خودرو ام و ام X33S مدیران خودرو 2 ستاره و چری آریزو 5 مدیران خودرو 1 ستاره را دریافت کردند.

در سطح قیمتی یک هم خودرو چری تیگو 7 مدیران خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شد. طبق این گزارش در سطح قیمتی سه خودرو بسترن بی 30 شرکت بهمن موتور توانست 4 ستاره کیفی را دریافت کند در سطح قیمت چهار خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، دنا پلاس، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 صندوق دار اتوماتیک، پژو 207 صندوق دار و پژو 207 همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو موفق به دریافت 4 ستاره کیفی شدند.

در این لیست قیمتی خودروهای رانا، پژو 206 صندوقدار، پژو 206 و دانگ فنگ اچ 30 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو توانستند سه ستاره کیفی را دریافت کنند و خودرو پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز 3 ستاره را کسب کرد. در این لیست خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا 3 ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

محصولات پژو پارس ایران خودرو، برلیانس H230 پارس خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک پارس خودرو، سمند ایران خودرو تبریز، پژو 405 ایران خودرو خراسان هم توانستند 3 ستاره کیفی را دریافت کنند. در سطح قیمتی 5 خودروهای سایپا 131X، سایپا 132X شرکت سایپا و سایپا 131X پارس خودرو موفق شدند دو ستاره را از آن خود کنند. خودروهای کوییک و تیبا 2 سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

در قسمت کامیونت هم کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل و کامیونت FAW TigerV6 سیبا موتور توانستند 4 ستاره کیفی را از آن خود کنند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و شیلر بهمن دیزل نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

در قسمت کامیون هم کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل موفق به دریافت 4 ستاره شد. کامیون FAW Tiger V8 سیباموتور و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل  نیز 3ستاره کیفی را از آن خود کردند. در قسمت کشنده نیز کشنده فوتون 4Auman H شرکت ایران خودرو دیزل موفق به دریافت 4 ستاره شد و کشنده FAW J6 سیباموتور توانست 3 ستاره را از آن خود کند.

در قسمت مینی بوس هم مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل توانست 4 ستاره کیفی را از آن خود کند و شیلر بهمن دیزل موفق به دریافت 3 ستاره شد. در قسمت اتوبوس بین شهری اتوبوس درسا از محصولات عقاب افشان موفق شد چهار ستاره کیفی را از آن خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کیفیت برا این ماشینا تعریف نشدس

  2. منتظر همین بودم مرسی