بازی Need For Speed: Hot Pursuit

بازی Need For Speed: Hot Pursuit ریمستر خواهد شد + تاریخ انتشار

نسخه ریمستر شده بازی Need For Speed: Hot Pursuit با پیشرفت‌های گرافیکی، برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک مسابقه‌ای توسط استودیو کرایتریِن (Criterion)، حال شاهد بازگشت آن با گرافیکی پیشرفته خواهیم بود.

بازی Need For Speed: Hot Pursuit پس از جشن ۱۰ سالگی

بازی Need For Speed: Hot Pursuit

چند ماه پیش، نام یک نسخه ریمستر از این عنوان در فروشگاه نینتندو سوییچ دیده شده بود که شایعاتی را درباره آن به وجود آورد؛ پس از آن، اینبار نوبت به فروشگاه آمازون بود که برای چند ساعت وجود چنین ریمستری را لو داد. حال پس از گذشت چند ماه، شرکت الکترونیک آرتس (EA) به صورت رسمی وجود این بازی را تایید کرده و اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است.

این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد و به گفته این شرکت، تجربه آن به صورت Cross-Play خواهد بود؛ این بدان معناست که بدون در نظر گرفتن پلتفرم، کاربران می‌توانند با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنند و یا داده‌های پروفایل خود را از یک کنسول به کنسولی دیگر جابه‌جا کنند.

همچنین تایید شد که نسخه ریمستر شده بازی، با وجود اینکه محتوای اضافه و جدیدی ندارد، اما شامل تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای آن خواهد بود. به علاوه، سیستم اجتماعی Autolog که در سال ۲۰۱۰ در این بازی برای دیدن رکوردهای دوستان و سایر بازیکنان طراحی شده بود، مجددا به آن اضافه خواهد شد.

بازی Need For Speed: Hot Pursuit

در کنار اطلاعات مربوط به محتوای بازی، شرکت الکترونیک آرتس، اطلاعاتی درباره توان اجرایی بازی در کنسول‌های مختلف را نیز اعلام کرده است. بازی Need For Speed: Hot Pursuit در کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 پرو در دو حالت با کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه، و کیفیت 1080P و نرم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین در پلتفرم رایانه شخصی، گزینه بهتری برای اجرای بازی با کیفیت 4K در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز وجود خواهد داشت. در آخر نیز کنسول نینتندو سوییچ، در حالت ثابت (قرار گرفته روی پایه مخصوص آن)، کیفیت 1080P را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، و در حالت دستی، کیفیت 720P را در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به کاربران ارائه خواهد داد.

این بازی در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) برای کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم رایانه شخصی، و در تاریخ ۲۳ آبان (۱۳ نوامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. قیمت این عنوان، در حال حاضر در فروشگاه پلی استیشن ۴۰ دلار و در فروشگاه استیم ۳۰ دلار در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*