جدیدترین آپدیت تلگرام

جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شد؛ قابلیت پین همزمان و ارسال پلی لیست

جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شد. در به روزرسانی جدید telegram، قابلیت پین همزمان چند پیام و ارسال فایل صوتی به صورت پلی لیست اضافه شده است.

جدیدترین آپدیت تلگرام در نسخه 7.2.0 منتشر شد. از تغییرات مهم روی داده در این به‌روزرسانی می‌توان به امکان پین کردن چندین پیام در هر چت، امکان ساخت پلی لیست موزیک و مشاهده دقیق‌تر موقعیت مکانی کاربران در Live Locations 2.0 اشاره کرد.

تلگرام احتمالا بهترین بستر پیام رسانی جهان محسوب می‌شود. این اپ مسلما از اکثر پیام‌رسان‌های موجود قابلیت‌های بهتری دارد. البته به دلیل پیچیدگی کار با آن، محبوبیتی در اندازه واتس اپ و iMessage پیدا نکرد که البته همین موضوع نقطه قوت آن محسوب می‌شود. تلگرام همواره با آپدیت‌های خود، ویژگی‌های کاربردی و جدیدتری را به این اپ اضافه می‌کند.

جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شد؛ قابلیت پین کردن همزمان چند پیام

جدیدترین آپدیت تلگرامبا به‌روزرسانی جدید، کاربران اکنون می‌توانند چندین پیام را در چت‌ها پین کنند. پیش از این امکان پین کردن پیام وجود نداشت اما تلگرام قابلیت پین تنها یک پیام را ارائه می‌داد و با اضافه کردن پیام جدید، جایگزین پیام قبلی می‌شد. در این آپدیت، پین چند مورد به صورت همزمان وجود دارد و کاربران می‌توانند با تپ کردن روی نوار بالایی بین پیام‌ها جا‌به‌جا شوند. همچنین دکمه‌ای جدید در سمت راست نوار بالا اضافه شده که همه‌ی پیام‌ها را در صفحه‌ای جداگانه نشان می‌دهد. مهم‌تر از همه، پین کردن پیام اکنون علاوه بر کانال‌ها و گروه‌ها، در چت‌های شخصی نیز امکان پذیر است.

بهبود موقعیت مکانی

ویژگی‌ Live Locations در آپدیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا در هنگام نزدیک شدن دوستانشان، برنامه به آن‌ها هشدار دهد. همچنین در این به‌روزسانی، جهت قرار گیری افراد نیز روی نقشه مشخص می‌شود.

پلی لیست

در جدیدترین آپدیت تلگرام ، وقتی چندین آهنگ را به صورت همزمان ارسال کنید، اپلیکیشن آن‌ها را به صورت خودکار در یک پلی لیست مرتب می‌کند. با این وجود، از این پس با پخش یکی از این موزیک‌ها، سایر موارد نیز به ترتیب در پلیر تلگرام پخش خواهند شد.

همانند ارسال آلبوم عکس، در ارسال پلی لیست نیز تمامی پرونده‌ها در یک حباب چت قرار می‌گیرند. همچنین اجباری برای شروع از ابتدای لیست نبوده و می‌توانید لیست پخش را از مورد دلخواه خود آغاز کنید.

آمار پست کانال‌

ادمین کانال‌ها اکنون علاوه بر جزئیات کلی فعالیت کانال، به اطلاعات آماری هر کدام از پست‌ها نیز دسترسی دارند. همچنین به ادمین‌ها اعلام می‌شود که یک پست خاص در چه کانال‌هایی فروارد شده است. تمامی این‌ها، به ادمین‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد پست‌های خود کسب کنند.

انیمیشن‌های جدید در اندروید

جدیدترین آپدیت تلگرام همچنین با انیمیشن‌‌های جدیدی همراه شده که مختص سیستم‌عامل اندروید است. این قابلیت به کاربر امکان ویرایش سریع‌ تصاویر را می‌دهد. به این صورت که کاربران اکنون می‌توانند در حالت مشاهده عکس، با لمس آیکون قلم ‌مو، آن را ویرایش کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

شکلک‌ متحرک جدید

آخرین ویژگی‌ که در این آپدیت اضافه شده، شکلک متحرک جدید است. ماشین شانس یا Jackpot جدیدترین شکلک تلگرام است که با ارسال آن می‌توانید شانس خود را در کسب سه تصویر مشابه امتحان کنید.

برای جدیدترین آپدیت تلگرام برای دستگاه‌های اندروید و iOS ‌می‌توانید به گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*