کرونا انگلیسی

ویروس کرونا انگلیسی به ژاپن و چند کشور دیگر رسید

ویروس کرونا انگلیسی وارد ژاپن و چند کشور دیگر شد. وزارت بهداشت ژاپن شناسایی 5 فرد مبتلا به نوع جدید و جهش یافته کروناویروس را تایید کرد.

از مدتی قبل، شیوع گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونا که با نام ویروس کرونا انگلیسی معروف شده، همه را نگران کرد. این نوع جدید از کروناویروس، سرعت انتقال بسیار بیشتری دارد و قابلیت واگیر آن بسیار بیشتر از گونه قبلی است. شیوع این گونه از ویروس کرونا در انگلستان باعث شد برخی شهرهای این کشور به طور کامل تعطیل و قرنطینه شوند و بسیاری از کشورهای جهان نیز تمامی پروازهای خود به مبدا یا از مقصد انگلیس را لغو کردند. با این حال به نظر می‌رسد این نوع کروناویروس در حال انتقال به کشورهای دیگر جهان است.

ورود ویروس کرونا انگلیسی به ژاپن

در تازه‌ترین اخبار گفته شده است که ویروس کرونا انگلیسی به ژاپن رسیده است. وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد در روز جمعه 3748 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است که 5 نفر از مبتلایان به نوع جدید کروناویروس مبتلا شده‌اند. مقامات ژاپن تایید کرده‌اند که دو مسافر در فرودگاه هاندا توکیو و سه نفر در فرودگاه کانزای اوزاکا به نوع جدید کروناویروس که از انگلستان شیوع پیدا کرده، مبتلا شده‌اند و به این ترتیب این گونه جدید به این کشور شرقی راه پیدا کرده است.

ویروس کرونا انگلیسی

مقامات ژاپن در روز پنجشنبه اعلام کردند که ورود دانشجویان و تاجران خارجی به این کشور از مقصد بریتانیا موقتا ممنوع است. همچنین در روز شنبه، 949 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در توکیو، پایتخت ژاپن ثبت شد که رکورد جدیدی از آمار ابتلا در یک روز در این شهر محسوب می‌شود. علاوه بر آن گزارش‌هایی از شناسایی کرونای انگلیسی در کشورهای اسپانیا، فرانسه، سوئد و کانادا منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*