پهپاد تک سرنشین کادیلاک

طرح مفهومی پهپاد تک سرنشین کادیلاک به نمایش گذاشته شد

در جریان نمایشگاه CES 2021، از طرح مفهومی پهپاد تک سرنشین کادیلاک رونمایی شد که می‌تواند با سرعت 90 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

پهپاد تک سرنشین کادیلاک یکی از ایده‌های نوآورانه این شرکت خودروسازی است که آن را در کنار یک ماشین خودران جدید به معرض نمایش گذاشت.

در جریان نمایشگاه CES 2021، شرکت کادیلاک دو طرح مفهومی را در کنار اتومبیل‌های واقعی معرفی کرد که می‌توانند آینده حمل و نقل را تحت تاثیر قرار دهند. یکی ایده‌های تازه آن‌ها، یک پهپاد سرنشین دار از نوع عمودپرواز (VTOL) است که می‌تواند با سرعت 90 کیلومتر در ساعت حرکت کند و از یک باتری 90 کیلووات ساعتی بهره می‌برد.

پهپاد تک سرنشین کادیلاک

طرح دیگر کادیلاک، یک خودروی خودران شخصی دونفره است که به شکل یک اتاق خانگی طراحی شده. شما می‌توانید داخل این ماشین بنشینید و از محیط اطراف لذت ببرید. شرکت سازنده اعلام نکرد که آیا برای توسعه این دو طرح، برنامه‌های جدی دارد یا خیر اما آن‌ها را «آینده این شرکت» توصیف کرده است و می‌توان در سال‌های آتی منتظر ورودشان به بازار بود.

این شرکت از کراس اوور الکتریکی لیریک (Lyriq) نیز رونمایی کرد که از باتری‌های اولتیوم 100 کیلووات ساعتی بهره می‌برد و با یک بار شارژ کردن، توانایی پیمودن مسافت بیش از 300 مایل را دارد. در این خودرو، از یک صفحه نمایش هایپراسکرین 33 اینچی نیز استفاده شده که شگفت انگیز به نظر می‌رسد. لیریک بر خلاف دو مدل مفهومی فوق الذکر، به زودی عرضه می‌شود.