ایسوس راگ فون 5

گوشی ایسوس ROG Phone 5 بیشترین امتیاز آزمون صوتی DxOMark را کسب کرد

در حالی که گوشی ایسوس ROG Phone 5 هنوز معرفی رسمی نشده است، تحت آزمون‌های صوتی DxOMark قرار گرفت. نتیجه‌ی این ارزیابی، تصاحب صدر جدول توسط راگ فون 5 بود.

گوشی ایسوس ROG Phone 5 موفق به کسب 79 امتیاز شد تا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به شیائومی می 10 پرو، به جایگاه نخست رتبه‌بندی صوتی DxOMark برسد. جالب اینکه راگ فون 3 هم به طور مشترک با هواوی میت 20 ایکس، با 75 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

گوشی ایسوس ROG Phone 5

البته ظاهرا گوشی مورد آزمایش، مدل I005DA بود؛ نه I005DB که اخیرا در وب‌سایت رگولاتوری TENAA دیده شد. مدل A لوگوی Tencent Games را در پشت خود دارد؛ اما در مدل B یک نمایشگر کوچک جای آن را گرفته است.

به هر حال این گوشی گیمینگ مجهز به اسپیکرهای استریو در جلو، فناوری تیونینگ Dirac، جک 3.5 میلی‌متری هدفون با مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS و البته تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام است.

از لحاظ عملکرد صوتی در آیتم‌های دینامیک، فضایی و اعوجاج صدا، بالاترین امتیازها را به دست آورد. البته چند مورد منفی هم وجود دارد؛ مثلا صدای بیس نسبتا ضعیف یا مشکلاتی که در ولوم بالا بروز پیدا می‌کنند. توانایی ضبط صدای ایسوس راگ فون 5 هم در مجموع، عالی ارزیابی شد.

قرار است ایسوس در روز دهم مارس (20 اسفند) از این گوشی پرچمدار گیمینگ رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*