مجیک کیبورد ۲۰۲۱ اپل

مجیک کیبورد ۲۰۲۱ اپل با یک تاچ آیدی داخلی رونمایی شد

مجیک کیبورد ۲۰۲۱ اپل – Apple Magic Keyboard 2021 همراه با یک تاچ آیدی داخلی معرفی شد. این تاچ آیدی به جز امنیت، تغییر پروفایل کاربری سریع را هم ارائه می‌کند.

این هفته کیبورد بی سیم جدید اپل با مجموعه‌ای از امکانات جدید در مقایسه با نسل گذشته‌اش وارد بازار خواهد شد. مجیک کیبورد ۲۰۲۱ اپل از یک حسگر Touch ID داخلی بهره می‌برد. این یعنی شما برای ورود به آی مک خود (یا هر کامپیوتری که از ان استفاده می‌کنید) باید اثر انگشت خود را وارد کنید.

Magic Keyboard جدید همراه با آی مک‌ها، در رنگ‌بندی متنوعی عرضه می‌شود. درست مثل ماوس Magic Mouse و ترک‌پد Magic Trackpad که با رنگ‌هایی مشابه آی مک ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد. رنگ‌بندی این لوازم جانبی شامل سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای می‌شود.

مجیک کیبورد ۲۰۲۱ اپل

نکته: برای استفاده از تاچ آیدی روی آی مک باید حتماً آی مک شما مدل ۲۰۲۱ باشد. زیرا فقط آی مک جدید است که از تراشه امنیتی Secure Enclave در پردازنده M1 بهره می‌برد. این سیستم برای باز کردن قفل دستگاه و همچنین پرداخت از طریق Apple Pay با آی مک استفاده می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از تاچ آیدی به عنوان راهی برای تغییر سریع و آسان پروفایل استفاده کنند. به طور مثال وقتی برادر شما انگشت خودش را روی تاچ آیدی بگذارد، فوراً از پروفایل شما خارج شده و وارد پروفایل او می‌شود.

اپل این لوازم جانبی جدید را از جمعه هفته آینده همراه با آی مک جدید عرضه خواهد کرد. البته به صورت مستقل نیز وارد بازار خواهند شد، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. برای آشنایی با محصولاتی که اپل شب گذشته معرفی کرد، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*