گوشی Zenfone 8

توییت عجیب ایسوس درباره نرخ تازه سازی 120 هرتزی گوشی Zenfone 8

شرکت ایسوس با ارائه یک تیزر معمایی دیگر در مورد نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتزی گوشی Zenfone 8 اطلاعات جدیدی را ارائه داد.

در حالی که به تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید شرکت ایسوس یعنی سری Zenfone 8 نزدیک می‌شویم، این شرکت تایوانی تیزرها و اطلاعات جالبی را در مورد محصولات جدیدش با کاربران در میان می‌گذارد. هفته قبل یک تیزر دعوت‌نامه، برای مراسم معارفه از طریق صفحه رسمی توییتر ایسوس منتشر شد که اطلاعات جالبی از سخت افزار و ابعاد احتمالی گوشی را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

نرخ تازه سازی 120 هرتزی گوشی Zenfone 8

حال بعد از یک هفته سکوت، تیزر جدیدی از این شرکت منتشر شده است که در آن یک کلمه Smoothness در صفحه نمایش گوشی به همراه تعداد زیادی حرف O قرار گرفته شده است. ایسوس در ادامه یک پرسش از کاربران خود با عنوان «یک صفحه نمایش چقدر می‌تواند روان و سریع باشد؟» داشته است. کاربرانی که از این پرسش تعجب کرده‌اند در تلاش برای پیداکردن جواب این معما بودند و با شمردن تعداد حروف O داخل نمایشگر به عدد 120 دست پیدا کردند.

این تیزر خلاقانه نشان می‌دهد که گوشی جدید زن‌فون – Zenfone 8 دارای یک صفحه نمایش، با نرخ تازه سازی (رفرش ریت) 120 هرتزی است. شعار اصلی این پرچمدار جدید قدرتمند، کامپکت است، که احتمالا در این گوشی قرار است شاهد استفاده از چیپست Snapdragon 888 باشیم.

رویداد معرفی گوشی Zenfone 8 در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت) شروع خواهد شد و در این معارفه، باید شاهد معرفی محصولات جدید این شرکت بزرگ باشیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*