مدل های آیفون 13

رندر مدل های آیفون 13 را در این ویدیو تماشا کنید

مدل های آیفون 13 اپل – Apple iPhone 13 تا چند ماه دیگر معرفی خواهند شد. حالا یک ویدیو در یوتیوب منتشر شده که آنها را در زوایای مختلف نشان می‌دهد.

تا به حال رندرهای مختلفی از مدل های آیفون 13 منتشر شده است و در مورد تغییرات آنها نیز صحبت شده است. حالا ویدیو جدیدی از کانال یوتیوب the ConceptsiPhone منتشر شده است که طراحی احتمالی سری آیفون 13 را نشان می‌دهد.

یکی از اولین چیزهایی که به چشم می‌آید کاهش ۲۳ درصدی پهنای ناچ است که از ۳۴.۸۳ میلی‌متر به ۲۶.۸ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. همچنین؛ گفته می‌شود که اپل بلندگوی مکالمه را حاشیه بالایی ناچ منتقل کرده است تا بتواند این تغییرات را ایجاد کند.

مدل های آیفون 13

از دیگر تغییرات گوشی‌های آیفون 13 می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد که درصد باتری، زمان و اعلانات را نمایش خواهد داد و همچنین شاهد حالت پرتره در ویدیوها نیز خواهیم بود. علاوه بر این گویا تمامی مدل های آیفون 13 به همراه لرزشگیر سنسور شیفت عرضه خواهند شد. این سنسور به جای حرکت دادن لنزها، از تنظیم حسگر هر دوربین برای تثبیت ویدیو استفاده می‌کند.

هر دو مدل آيفون 13 پرو و آيفون 13 پرو مکس دارای نمایشگر پروموشن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود و این یعنی اینکه صفحه نمایش ۱۲۰ بار در هر ثانیه به روز می‌شود که سبب نمایش روان‌تر انیمیشن‌ها و حرکت در منوها خواهد شد. مدل های پرو و پرو مکس iPhone 13 از پنل های LTPO ساخته شده توسط سامسونگ استفاده خواهند کرد. در این پنل ها نرخ تازه‌سازی بر اساس محتوای نمایش داده شده تغییر می‌کند. مثلاً اگر در حال بازی هستید، گوشی از نرخ ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند، اما در هنگام محتوایی همچون ایمیل که حرکت زیادی ندارد این میزان کمتر خواهد بود. به همین دلیل نرخ تازه‌سازی بالا آيفون 13 تأثیر منفی زیادی بر باتری نخواهد داشت.

دانلود ویدیو

در رابطه با باتری نیز گفته می‌شود که آیفون‌های ۲۰۲۱ از باتری‌های بزرگتری استفاده خواهند کرد و در رنگ‌های بیشتری (مثل نارنجی و صورتی) عرضه خواهند شد. اگرچه همه‌گیری کرونا سبب شد که معرفی آیفون ۱۲ تا ۲۲ مهر ماه به تعویق بیفتد، ولی امسال قرار است مدل های آيفون 13 در بازه اواسط شهریور تا اوایل مهر ماه معرفی شوند. همچنین گویا امسال قرار است شاهد حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی نیز در گوشی های اپل باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*