کیا سید 2022

کیا سید 2022 فیس لیفت با تغییرات ظاهری متعدد معرفی شد

کیا سید 2022 فیس لیفت معرفی شد. نسخه فیس لیفت کیا سید اکنون نسبت به قبل از تغییرات ظاهری متعددی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

کیا سید به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات کیا محسوب می‌شود؛ چرا که این خودرو در میان محصولات عرضه شده کیا در بازارهای اروپایی سهم 28 درصدی از فروش را برای این خودروساز کره‌ای به همراه داشته است. از آنجایی که این خودرو در کلاس بسیار رقابتی C باید با رقبایی چون فولکس واگن گلف به رقابت بپردازد، شرکت کیا برای رقابت بهتر برای آن نسخه فیس لیفت جدیدی را در نظر گرفت.

مشخصات کیا سید 2022 فیس لیفت

کیا سید 2022

کیا سید 2022 اکنون از جلوپنجره جدید با عناصر متالیک و طراحی بسته در نسخه پلاگین هیبریدی بهره می‌برد که مهم‌ترین تغییر نسبت به نسخه قبلی محسوب می‌شود. در دو طرف جلوپنجره نیز چراغ‌های جلوی جدیدی به جای LED چهار نقطه‌ای مدل قبلی به چشم می‌خورد.

کیا سید 2022

شرکت کیا برای مدل پنج در هاچ بک سید در تریم‌های GT-Line و GT پرچمدار نیز از چراغ‌های عقب متفاوت با طرح تیره‌تر در نظر گرفته است. چراغ‌های عقب این خودرو به چراغ‌های دینامیک مجهز بوده و با فعال شدن راهنما، عناصر LED آن به شکل متوالی روشن می‌شوند.

کیا سید 2022

طراحان این خودروساز کره‌ای طراحی سپرها به خصوص سپر جلو کیا سید 2022 را تغییر داده‌اند و اکنون در این بخش شاهد تریم مشکی براق هستیم. رینگ‌های 17 و 18 اینچی جدید و رینگ‌های تازه سبز، خاکستری، برنزی و لیمویی نیز از سایر تغییرات این نسخه نسبت به قبل محسوب می‌شود.

کیا سید 2022

در کابین این خودرو شاهد تغییرات اندکی هستیم، از این رو در این نسخه نیز از همان پشت آمپرهای 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی نسخه قبل استفاده شده است. اکنون برای پوشش صندلی‌ها نیز مشتریان از 5 گزینه بهره می‌برند که 3 گزینه آن برای نخستین بار در این نسخه فیس لیفت ارائه شده است. همچنین دسته‌دنده جدید در نسخه‌های GT-Line و GT جزو سایر تغییرات این خودرو به شمار می‌رود.

کیا سید 2022

از سایر ویژگی‌های کیا سید 2022 فیس لیفت می‌توان به سیستم صوتی JBL با ۸ بلندگو، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، صندلی‌های گرم و سرد شونده، درگاه شارژ USB در کنسول مرکزی، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم اشاره کرد.

کیا سید 2022

این خودرو کره‌ای در نسخه پایه از پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 120 اسب بخار را ارائه دهد. یک گیربکس 7 سرعت دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده داراد. همین موتور به شکل دوگانه‌سوز با قدرت 100 اسب بخار نیز قابل سفارش دهند. همچنین مشتریان می‌توانند موتور 1.6 لیتری دیزلی با قدرت 136 اسب بخار را نیز انتخاب کنند.

کیا سید 2022

برای مدل استیشن کیا سید 2022 فیس لیفت یک موتور پلاگین هیبریدی در نظر گرفته شده است که ترکیبی از موتور بنزینی 1.6 لیتری و واحد الکتریکی 44.5 کیلووات ساعت به همراه باتری 8.9 کیلووات ساعتی است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 141 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعت دو کلاچه نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. همچنین برد الکتریکی این خودرو 58 کیلومتر اعلام شده است.

کیا سید 2022

کیا برای افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند نیز موتور 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 160 اسب بخار و موتور بزرگ‌تر 1.6 لیتری برای مدل‌های GT با قدرت 204 اسب بخار را ارائه کرده است. این موتور فقط با گیربکس 7 سرعت دو کلاچه قابل سفارش است. کیا سید 2022 فیس لیفت از اوایل ماه آگوست در اسلواکی به تولید خواهد رسید و نخستین سری از آن نیز در سه ماهه پایانی سال 2021 به مشتریان تحویل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*