فیس بوک

بایدن: فیس بوک با ارائه اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا مردم را به کشتن می‌دهد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد که فیس بوک با انتشار اطلاعات غلط در رابطه با کرونا باعث می‌شود بسیاری از افراد جان خود را از دست بدهند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با پلتفرم‌هایی مانند فیس بوک که در ارتباط با ویروس کرونا اخبار کذب منتشر می‌کنند عنوان کرد که هم‌اکنون کرونا با سرعت زیادی در میان افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند در حال انتقال است و پلتفرم‌هایی که به انتشار چنین اخباری می‌پردازند باعث می‌شوند که بسیاری از افراد جان خود را از دست بدهند.

جراح کل ایالات متحده آمریکا نیز اخیرا در ارتباط با ارائه اطلاعات غلط در رابطه با واکسن کرونا توصیه‌های بهداشتی عجیب‌وغریبی را منتشر کرده بود. این در صورتی است که هم‌اکنون حجمه شدیدی به شبکه‌های اجتماعی منتشر کننده اطلاعات کذب از جمله فیسبوک به منظور حذف این اطلاعات وارد شده است. البته بیشتر حجمه‌ها به Facebook وارد شده،‌ چرا که این شبکه اجتماعی نسبت به سایر پلتفرم‌های منتشر کننده اخبار کذب از کاربران بیشتری برخوردار است.

نتایج به دست آمده از بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بیشترین اطلاعات کذبی که در رابطه با واکسن کرونا ارائه شده است به 12 نفر برمی گردد که اکثرا کاربر فیس بوک هستند. سخنگوی فیسبوک در واکنش به این اظهار نظرها بیان کرد که این اتهامات نمی‌تواند فیس بوک را از مسیر اصلی خود خارج کند و این پلتفرم همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

فیس بوک از جان افراد محافظت می‌کند

اطلاعاتی که تاکنون در ارتباط با کرونا و واکسن‌ها در Facebook منتشر شده است توسط 2 میلیارد از کاربران این شبکه اجتماعی رؤیت شده است. چیزی حدود 3.3 میلیون آمریکایی نیز به منظور تزریق واکسن از ابزار واکسن یاب استفاده کرده‌اند. با توجه به این آمار مشخص می‌شود که فیس بوک نه تنها جان افراد را به خطر نمی‌اندازد بلکه از جان آن‌ها محافظت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*