مدیریت کرونا

وزیر بهداشت: یک کشور برای مدیریت کرونا از ما درخواست کمک کرده است

دکتر سعید نمکی،‌ وزیر بهداشت و درمان کشور عنوان کرد که به تازگی یکی از کشورهای کرونایی از ما درخواست کرده تا برای مدیریت کرونا کمکشان کنیم.

دکتر سعید نمکی،‌ وزیر بهداشت و درمان کشور در تازه‌ترین مصاحبه خود با اشاره به روزهای دشوار کرونایی کشور عنوان کرد که تاکنون واکسن کرونا به بیش از 400 هزار نفر در کشور تزریق شده است و تا انتهای مرداد تمام افراد بالای 60 سال کشور واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

نمکی در ادامه بیان کرد این برهه زمانی دشوار و بدترین برهه‌ای بود که از ابتدای انقلاب تا به امروز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور تجربه کرد و مسئولان و خدمت‌گذاران حوزه سلامت در این مدت از جان خود مایه گذاشتند تا بتوانند مردم کشورشان را در برابر این ویروس مرگبار حفظ کنند و حتی خیلی از پزشکان و پرستاران در این راه جان خود را از دست دادند.

ما به خوبی و به لطف تجربیات به دست آمده از دوران دفاع مقدس توانستیم چهار موج وحشتناک کرونا را پشت سر بگذاریم. این در صورتی بود که ما در اوج تحریم‌ها بودیم و هیچ‌گونه محموله‌ای اعم از تجهیزات پزشکی و داروها به کشور ما ورود پیدا نمی‌کرد. در چنین شرایطی ما با همکاری و مشارکت شجاعانه مردم،‌ نهادهای مردمی،‌ روحانیت و نیروهای مسلح توانستیم در یک مبارزه شجاعانه از چهار موج کرونا عبور کنیم.

درخواست کمک یکی از کشورها از ایران برای مدیریت کرونا

سعید نمکی در انتها خاطر نشان کرد اخیرا نامه‌ای از سوی وزیر بهداشت یکی از کشورهایی که به شدت درگیر کرونا بود برای ما ارسال شد و در آن از ما تقاضا شده بود که بگوییم چگونه موفق شدیم کرونا را در کشور وسیعی مانند ایران که در چنین شرایط سیاسی و اقتصادی قرار دارد مدیریت کنیم. علاوه بر این از ما درخواست شد که داروهای ساخته شده در ایران را برای آن‌ها نیز بفرستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سرتونو کردین زیر برف حالا به این حرف وزیر بهداشت کاری ندارم ولی تو این وضعیت اقتصادی با اون تحریم های دارویی و با این مردم بی خیال شهرهای بزرگ واقعا معجزه ست که الان بالای 10 ، 20 میلیون کشته نداشتیم…
    برید امار کشورهایی که واکسن زدن رو امروز که 1 یرج 5 چک کنید… جهش های جدید کرونا دوباره باعث شیوع گسترده کرونا تو کشورهای دیگه شده…

    و در آخر اگه نسبتی حساب کنیم ایران با این وضع اقتصادی مردمشو بی لیاقتی مسوولینش تحریم داروییش کم از بقیه کشورهای جهان اولی تو مدیریت نبوده تاالان و اگه کسی بیرون از ایران تعجب کنه و بخواد دلیلشو از وزیر بهداشت بپرسه حق داره و عجیب نی….

    دوستان یکم از درجه خودتحقیریتون کم کنید لطفا…

  2. اینگونه اظهار نظر ها و به دروغ از خود افسانه ساختن نتیجه ای جز انزجار در پی نخواهد داشت، سخنان آقای وزیر مایه طنز داشته تا واقعیت، گویا رؤیای خودشون رو تعریف کردند و نه واقعیتی که بر هیچ کس پوشیده نیست

  3. قبلا کشورای اروپایی ازش کمک میخواستند، الان شد یه کشور کرونا زده!
    نیس خیلی هم ما موفقیم تو مدریت کرونا!!
    (ضمناً شما هم ادمین جان:”.. از جان مایه گذاشتند- نه مایع” تصحیح بفرمایید_ مگر اینکه آقای نمکی از جانش مایع گذاشته باشه😉)

  4. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  5. خواهشا دهنتو ببند،کدوم کشور الان درگیره جز ایران خراب شده

  6. خدایی جنس اینا چی می زنند

  7. حتی کشوری مثل جیبوتی هم وضعش از ما بهتره
    خواب دیدی خیر باشه
    مملکت خودتو جمع کن،کمک به دیگران پیشکش
    متاسفم که گیر شماها افتادیم دلم واسه خودمون میسوزه