آکادمی مهندسی سامسونگ

با آکادمی مهندسی سامسونگ تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شوید

با آکادمی مهندسی سامسونگ تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شوید. مهارت‌آموزان در این آکادمی در 7 دوره آموزشی مختلف مهارت کسب خواهند کرد. در ادامه با جزئیات ثبت نام در این آکادمی آشنا خواهیم شد.

امروزه مهارت بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است؛ به گونه‌ای که بسیاری از کسب و کارها به داشتن مهارت بیشتر از مدرک و محل تحصیل اهمیت می‌دهند و به همین دلیل افرادی که به جای مدرک بالاتر از مهارت‌های متعدد و متنوعی برخوردارند، شانس بیشتری را برای پیدا کردن شغل مناسب با درآمد مطلوب خواهند داشت.

جزئیاتی از آکادمی مهندسی سامسونگ

البته در خصوص آموزش مهارت‌های شغلی باید به حضور در مراکز حرفه‌ای و پیشرفته نیز توجه داشت؛ چرا که فرد به کمک این مرکز می‌تواند مهارت‌های عملی و مورد نیاز بازار کار را با جدیدترین دستگاه‌ها و مدرن‌ترین روش‌ها یاد بگیرد. در همین راستا آکادمی مهندسی سامسونگ نیز به عنوان یکی از همین مراکز محسوب می‌شود که در آن مربیانی با تجربه و حرفه‌ای در کارگاه‌هایی مجهز و پیشرفته به علاقه‌مندان مواردی چون نصب و تعمیر لوازم خانگی و الکترونیکی را آموزش خواهند داد.

آموزش در آکادمی مهندسی سامسونگ در دو حوزه نصب و تعمیر محصولات پرمصرف خانگی سامسونگ انجام می‌شود و در آن خانم‌ها و آقایان به شکل رایگان می‌توانند کسب مهارت کنند. مهارت‌آموزان بعد از گذراندن دوره‌های 2 الی 3 ماهه به عنوان نیروی کار ماهر، قادرند کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کرده یا در شرکت‌ها و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مشغول به کار شوند.

علاقه‌مندان در آکادمی مهندسی سامسونگ می‌توانند در 7 دوره آموزشی نصب و تعمیر تلویزیون‌های پیشرفته، نصب و تعمیر سیستم‌های صوتی خانگی، نصب و تعمیر سردکننده‌های خانگی، نصب و تعمیر کولرهای گازی سبک، نصب و تعمیر ماشین‌های ظرفشویی، نصب و تعمیر ماشین‌های لباسشویی، تعمیرکار موبایل و تبلت مهارت کسب کنند.

آکادمی مهندسی سامسونگ هفتمین سال فعالیت خود را پشت سر گذشته و در حال حاضر بیش از 3300 نفر توانستند در این دوره‌ها فارغ‌التحصیل شده و گواهینامه معتبر را دریافت کنند. از این تعداد بیش از 400 خانم نیز موفق به گذراندن دوره‌های آکادمی شدند.

آن دسته از مهارت‌آموزانی که دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، بعد از پایان دوره به آنها گواهینامه رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد. با دریافت این گواهینامه، ضمن این که در کشور نیز می‌توانند مجوز کسب و کار دریافت کنند، در خارج از کشور نیز امکان کار برای آنها فراهم خواهد شد.

در این آکادمی هر ساله به شکل میانگین حدود 30 دوره آموزشی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندانی که خواهان شرکت در این دوره‌ها هستند باید پس از تکمیل فرم پیش ثبت‌نام در وبسایت آکادمی، مراحل گزینش تلفنی و حضوری را نیز طی کنند. سرانجام طبق ظرفیت‌های هر دوره، نفرات برگزیده برای حضور در کلاس‌ها دعوت خواهند شد.

برای ثبت نام در این دوره‌ها هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده و به همین دلیل طی دوره‌های قبل شاهد حضور افراد مختلفی اعم از خانم‌ها و آقایان بودیم که توانستند مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در این مرکز کسب کنند.

فارغ‌التحصیلان دوره‌های مختلف نیز از ویژگی‌های آکادمی مهندسی سامسونگ به مواردی چون اعزام هنرجویان به محیط‌های کار واقعی جهت کارورزی در پایان دوره‌ها، بهره‌مندی از اساتید مجرب و حرفه‌ای، استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مناسب در کلاس‌های عملی عیب‌یابی، انتقال تکنیک‌های پیشرفته عیب‌یابی به هنرجویان، آموزش‌های ‌مبتنی بر فناوری‌های روز و ارائه رشته‌های مرتبط با نیازهای بازار کار اشاره کردند.

گفتنی است این آکادمی با هدف آماده کردن زمینه‌های مهارت‌آموزی در نوجوانان طی فصل تابستان سال جاری دوره‌های مخصوص نوجوانان را به شکل ویژه برگزار کرده بود. آکادمی مهندسی سامسونگ دوره‌های خود را در محل این آکادمی در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره دو شهید سهی استان تهران برگزار می‌کند. با مراجعه به بخش پیش ثبت نام در وبسایت www.samsungea.ir می‌توانید از تاریخ برگزاری دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ مطلع شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*