لپ تاپ جدید هواوی میت بوک D14 SE معرفی شد

هواوی امروز از جدیدترین لپ تاپ سری میت بوک خود با نام میت بوک D14 SE رونمایی کرد. این لپ تاپ هواوی دارای طراحی جذاب و قابلیت‌هایی قابل قبول است.

هواوی که این روزها کمتر از گذشته در بازار گوشی‌های هوشمند فعال است، حالا بیشتر از همیشه روی بازار لپ تاپ تمرکز کرده است. این شرکت چینی در سال گذشته میلادی لپ‌تاپ‌های زیادی را معرفی کرد که یکی از آن‌ها، میت بوک D14 بود.

این لپ تاپ با توجه به مشخصات خوب، طراحی بسیار جذاب و قیمت نسبتا مناسب، گزینه خوبی برای کسانی بود که به دنبال لپ تاپی مناسب کارهای اداری و دانشجویی با قدرت بالا بودند. حالا هواوی، میت بوک D14 SE را معرفی کرده که نسخه‌ای ضعیف‌تر از D14 اصلی است. البته این مدل همچنان از می‌تواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران معمولی باشد.

مشخصات فنی و امکانات لپ تاپ میت بوک 14 SE هواوی

لپ تاپ میت بوک دی 14 SE هواوی از روزهای آینده با قیمت 2899 یوان (حدود 613 دلار) فروش خود را در کشور چین آغاز خواهد کرد. نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می‌کند و دارای حاشیه‌هایی 4.8 میلی متری است. نمایشگر لپ تاپ میت بوک D14 SE هواوی با این که مشخصات قابل قبولی دارد اما در مقایسه با میت بوک D14 اصلی، ضعیف‌تر است. برای مثال میت بوک دی 14 از 100 درصد دامنه رنگی sRGB پشتیبانی می‌کرد اما نسخه SE، از 45 درصد دامنه رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند.

میت بوک D14 SE

این لپ تاپ مانند دی 14، از قدرت قابل قبولی بهره می‌برد و حتی می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های نیمه‌سنگین کاربران نیز باشد. پردازنده استفاده شده در این لپ تاپ هواوی، Core i5 1155G7 اینتل است که در نسخه استاندارد این لپ تاپ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. با وجود پردازنده‌های یکسان میان این دو لپ تاپ، نسخه SE دارای حافظه رم متفاوتی است.

لپ تاپ میت بوک D14 SE هواوی به حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز شده است. این در حالی است که در نسخه اصلی، حافظه رم 16 گیگابایت بود.

در زمینه ارتباطی لپ تاپ جدید هواوی به بلوتوث نسخه 5.1 و وای فای 802.11 a/b/g/n/ac/ax مجهز شده است. یک پورت USB 3.2 نسل 1، یک پورت USB-A 2.0، یک پورت HDMI و یک جک 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون 2 در 1 در این لپ تاپ حاضر هستند.

خوشبختانه صفحه کلید با اندازه کامل و نورپردازی در این نسخه از میت بوک D14 نیز وجود دارد. کاربرانی که نگران امنیت دستگاه خود هستند، با وجود حسگر اثر انگشت موجود روی کلید پاور می‌توانند با خیال راحت‌تری از میت بوک 14 SE بهره ببرند. این لپ تاپ هواوی از زمان عرضه به ویندوز 11 مجهز خواهد بود و باتری آن، 56 وات ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*