تویوتا کمری Nightshade مدل 2023

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023 با ظاهری جذاب معرفی شد

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023 با تریم مشکی و رینگ‌های برنز، یک نسخه خاص چشمگیر از این سدان ژاپنی است. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر درباره این مدل باشید.

تریم مشکی رنگ همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را داشته و به همین دلیل، یکی از رایج‌ترین مدل‌های ویژه که خودروسازان مختلفی برای خودروهای خود عرضه می‌کنند، مدل ویژه مشکی یا تیره است. به عنوان مثال می‌توان به نسخه Midnight نیسان آلتیما و نسخه Black میتسوبیشی اوتلندر اشاره کرد. به تازگی نیز تویوتا از تویوتا کمری Nightshade مدل 2023 پرده برداشته که البته نسبت به گذشته روشن‌تر شده است.

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023

تویوتا برای کمری نایت شید مدل 2023 به جای استفاده از رینگ‌های مشکی براق مطابق با تریم مشکی نمای بیرونی، رینگ‌های برنز 19 اینچی به کار برده است. تویوتا پیش‌تر رینگ‌های برنز را برای نسخه ویژه برنز تویوتا هایلندر با نام Hybrid Bronze Edition ارائه داده است. با این حال، انتخاب رینگ برنز برای مدل ویژه مشکی کمری، جای تعجب دارد؛ اگرچه این رینگ‌ها به نوبه خود بسیار جذاب به نظر می‌آیند.

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023

در مقابل رینگ‌های برنز روشن، تویوتا کمری Nightshade مدل 2023 از جلوپنجره مشکی پکیج TRD و چراغ‌های جلو و عقب تیره برخوردار شده که جلوه خاصی به آن بخشیده‌اند. پکیج Nightshade برای تمام مدل‌های SE چهار سیلندر از جمله نسخه‌های دیفرانسیل جلو، تمام چرخ محرک و هیبرید در دسترس قرار دارد.

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023

علاوه بر این، تویوتا از رنگ آبی جدیدی برای سدان کمری با نام Reservoir Blue رونمایی کرده است که برای تمامی مدل‌ها از جمله Nightshade ارائه خواهد شد. کمری نایت شید 2023 ضمن این رنگ جذاب جدید، در رنگ‌های مشکی و سفید هم موجود خواهد بود.

تویوتا کمری Nightshade مدل 2023

تویوتا کمری 2023 به زودی در سال جاری میلادی عرضه می‌شود. البته تا به اینجا قیمت این سدان ژاپنی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*