دوج کوین

کتابخانه Libdogecoin برای ادغام راحت دوج کوین با سایر پلتفرم‌ها عرضه شد

کتابخانه Libdogecoin ادغام دوج کوین با سایر پلتفرم‌ها را راحت می‌کند. به لطف لایب دوج کوین استفاده از این ارز دیجیتال بیشتر خواهد شد.

در حالی که لغو خرید توییتر توسط ایلان ماسک، طرفداران دوج کوین را سرگردان کرده است و آن‌ها تصور می‌کردند دیگر راهی برای رشد قیمت مجدد این ارز دیجیتال وجود ندارد، اتفاقی مهم در شبکه بلاک چین آن رخ داد؛ بنیاد دوج کوین اخیرا Libdogecoin را عرضه کرد که یک کتابخانه برنامه‌نویسی مبتنی بر زبان C است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بدون نیاز به داشتن شناخت زیاد نسبت به فناوری بلاک چین، خیلی سریع و راحت دوج کوین را با پلتفرم‌های مختلف ادغام کنند.

چند روز پیش بر اساس نظرسنجی انجام شده بین تعدادی متخصص حوزه کریپتو در وب سایت فایندر گفتیم قیمت دوج کوین در آینده‌ صفر خواهد شد! آن‌ها بدون کاربرد و در اصل میم کوین بودن این ارز دیجیتال را دلیل اصلی انتظار برای مرگ آن خطاب کرده بودند، اما به نظر می‌رسد بنیاد دوج کوین برنامه‌هایی برای پایان دادن به این روند دارد. عرضه کتابخانه Libdogecoin می‌توانید قدمی بسیار مهم برای کمک به افزایش پذیرش دوج کوین باشد.

معرفی کتابخانه Libdogecoin

میچی لومین (Michi Lumin)، نفر اصلی تیم توسعه بلاک چین دوج کوین، شخصا کتابخانه Libdogecoin را معرفی کرد. به لطف آن ادغام مستقیم نخستین میم کوین دنیا در انواع پلتفرم‌ها امکان‌پذیر خواهد شد. خوشبختانه توسعه‌دهندگان برای کار با کتابخانه مبتنی بر زبان C نام برده، مجبور به یادگیری کدنویسی بلاک چین به صورت حرفه‌ای نیستند و با دانشی کم در این زمینه نیز قادر به ادغام ارز دیجیتال دوج کوین با پلتفرم‌های دلخواه خواهند بود.

توییت Michi Lumin

میچی لومین مدعی شد کتابخانه Libdogecoin بعد از ماه‌ها شب‌بیداری و تلاش زیاد سرانجام منتشر شده است. بر اساس گفته‌های وی، نسخه اول کتابخانه پیشتر یک مرتبه عرضه شده بود، اما کد منبع به خاطر وجود مشکل خیلی زود از دسترس خارج شد.

هدف از عرضه لایب دوج کوین اجرای کامل پروتکل‌های دوج کوین به عنوان یک کتابخانه C بوده است، به طوری که به هر فردی اجازه بدهد محصولاتی منطبق با این ارز دیجیتال عرضه کند. بنابراین، نخستین نسخه آن یک کتابخانه خالص، بدون توانایی عملکرد به عنوان یک گره، باقی خواهد ماند.

بنیاد دوج کوین می‌خواهد با استفاده از کتابخانه Libdogecoin به افزایش پذیرش این ارز دیجیتال کمک کند. اگرچه توسعه لایب دوج کوین به عنوان یک کتابخانه مبتنی بر زبان C کار دشواری بود، اما در عوض، استفاده از آن را در پلتفرم‌های نوشته شده با زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالای مختلف امکان‌پذیر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*