اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها

اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها به زودی فاش خواهد شد

تهیه کننده انیمیشن The Simpsons اعلام کرده در فصل جدید این سریال اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها فاش خواهد شد.

به احتمال زیاد انیمیشن سیمپسون‌ها را دیده یا حداقل درباره پیشگویی‌های دقیق آن مطالبی شنیده‌اید. این انیمیشن که فصل‌های زیادی از آن برای نمایش عموم منتشر شده در برخی از قسمت‌های خود پیش‌بینی‌هایی را از زبان کاراکترهایش بیان می‌کند که تا به امروز اغلب آنها در واقعیت رخ داده و همین عنصر رازآلود باعث جذابیت سیمپسون‌ها شده است.

افشای اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها

هم‌اکنون پس از مدت‌ها نمایش این انیمیشن، تهیه‌کنندگان آن اعلام کرده‌اند به زودی و در سی و چهارمین فصل این سریال شیوه پیش بینی حوادث مهم دنیا را توضیح خواهند داد. جالب است بدانید The Simpsons از جمله قدیمی ترین انیمیشن‌هایی است که از سال 1989 میلادی تا به امروز اکران شده است.

اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها

طی سال‌های اخیر وقایع پیش‌بینی شده این سریال انیمیشنی رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند و شائبه‌های زیادی را در مورد چگونگی این پیش‌بینی‌ها ایجاد کرده‌اند. حالا تماشاگران و طرفداران سیمپسون‌ها بیش از هر زمان دیگری منتظر افشای رمز و راز پیش‌بینی‌های دقیق این انیمیشن هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش‌بینی‌های دقیق این انیمیشن می‌توانید 20 پیش‌بینی درست کارتون سیمپسون‌ها را مطالعه کنید.

به گفته مت سلمن، شورانر این انیمیشن جذاب، قرار است به زودی در یکی از قسمت‌های فصل 34 حقایق جدیدی درباره سیمپسون‌ها فاش شود و اتفاقاتی بیفتد که دیوانه‌وار هستند. شاید بتوان گفت انیمیشن سیمپسون‌ها یکی از طولانی‌ترین سریال‌هایی است که تا به امروز از شبکه فاکس پخش شده، چرا که رکورد 33 فصل و 728 قسمت را شکسته و موفق شده 35 جایزه امی کسب نماید.

اسرار پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها

یکی از سوالات مهمی که پیرامون این سریال به وجود آمده، تاریخ اتمام آن است. به گفته تهیه‌کنندگان سیمپسون‌ها، چیزی تا پایان آن باقی نمانده و سوم مهر ماه سال جاری، سی و چهارمین فصل آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که The Simpsons جزو پربیننده‌ترین انیمیشن‌های دیزنی پلاس به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وقتی دنیا رو با یه ارایش و نظمی طراحی کنی و بدونی چی طراحی کردی این اسمش پیشگویی نیست
    بهتره بگی
    میدونم چی ریدم