گلکسی بادی 2

گوشی سامسونگ گلکسی بادی 2 معرفی شد؛ همان F23 اما با نامی جدید

گلکسی بادی 2 محصول میان رده جدیدی از سامسونگ است که تنها مختص بازار کره جنوبی بوده و مشخصاتی بسیار شبیه به گلکسی اف 23 دارد.

سامسونگ به تازگی گوشی جدیدی تحت نام گلکسی بادی 2 را در کره جنوبی معرفی کرده است. این محصول در حقیقت همان گلکسی M23 یا گلکسی F23 است که با نام‌گذاری جدیدی روانه بازار کره جنوبی شده است. از جمله مشخصات کلیدی این محصول می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 750G و ماژول دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی بادی 2؛ میان رده‌ای ارزشمند برای بازار کره جنوبی

گوشی Galaxy Buddy 2 از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD بهره می‌برد و یک حفره قطره‌ای شکل در بالای آن قابل مشاهده است. صفحه نمایش این گوشی رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و رابط کاربری One UI سامسونگ بر روی آن نصب است.

گلکسی بادی 2

در قسمت جلوی میان رده جدید سامسونگ شاهد حضور دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی درون حفره بالای صفحه نمایش هستیم. این درحالی است که در قسمت پشت، یک ماژول دوربین سه‌گانه حضور دارد. حسگر اصلی این ماژول دوربین 50 مگاپیکسلی است و گشودگی دهانه آن f/1.8 خواهد بود. همچنین در کنار این دوربین هم شاهد تعبیه یک حسگر هشت مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی هستیم.

سامسونگ در گوشی میان رده جدید خود از تراشه اسنپدراگون 750G استفاده کرده و آن را به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز کرده است. علاوه بر این، ظرفیت باتری گلکسی بادی 2 برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع آن با توان 25 وات انجام می‌شود.

حسگر اثر انگشت گوشی Galaxy Buddy 2 بر روی قاب کناری قرار داشته و با کلید پاور ادغام شده است. بعلاوه، این محصول همچنین از قابلیت‌هایی نظیر 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، جی پی اس، درگاه USB-C، کارت حافظه میکرو اس دی و البته درگاه 3.5 میلیمتری هدفون پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی بادی 2

ابعاد گوشی گلکسی بادی 2 برابر با 165.5 در 77 در 8.4 میلیمتر بوده و وزن آن 198 گرم است.

قیمت گوشی Galaxy Buddy 2

گوشی گلکسی بادی 2 در حال حاضر در کره جنوبی قابل خرید است و بعید است در سایر نقاط جهان روانه بازار شود. قیمت این گوشی برابر با 305 دلار اعلام شده است. سامسونگ همچنین این محصول را در سه رنگ سبز، آبی و نارنجی به بازار عرضه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه