تمسخر آیفون 14 توسط سامسونگ

تمسخر اپل توسط سامسونگ همچنان ادامه دارد؛ 3 ویدیو جدید منتشر شد

تمسخر آیفون 14 توسط سامسونگ و شوخی‌های این شرکت کره‌ای با پرچمدار جدید اپل ، حتی صدای طرفداران Samsung را هم درآورده است! در ادامه با جدیدترین ضد تبلیغ iPhone 14 و شوخی لوس سامسونگ همراه می‌شویم.

شرکت سامسونگ طی هفته‌های گذشته، از هر روشی که فکرش را کنید، سعی کرده تا پرچمدار جدید اپل را ناتوان و بد جلوه دهد. هر چند که اگر ناچ جزیره‌ای آیفون 14 پرو را کنار بگذاریم، باید اعتراف کنیم سری آیفون 14 در طراحی ظاهری خود، واقعا فاقد عنصر خلاقیت هستند و شرکت سازنده سعی کرده تا این کمبودها را با ساخت دوربین قوی، باتری بهتر و قاتلی به نام پردازنده A16 جبران کند.

مسخره کردن iPhone توسط Samsung

البته در آن سمت ماجرا هم گفته می‌شود که گلکسی S23 اولترا دقیقا با ابعاد و چهره اس 22 اولترا به میدان خواهد آمد و تغییرات این گوشی، فقط به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری و دوربین بهتر خلاصه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ اصلا به این مسئله توجهی نداشته و قصد دارد تا جای ممکن، اپل را تخریب کند؛ حتی اگر این تخریب به شکل لوس و غیر خلاقانه‌ای ادامه یابد!

نگاهی به ویدیوهای تمسخر آیفون 14 توسط سامسونگ

شرکت سامسونگ در ویدیوهایی تبلیغاتی جدید خود، باز هم به سراغ مقایسه‌های بی منطق رفته تا برتری خود را به رخ بکشد؛ البته اگر چنین چیزهایی را به عنوان مزیت و برتری قبول کنیم! مهم‌ترین فاکتور در این ویدیوها، پیشرو بودن سامسونگ در تولید گوشی‌های خلاقانه و جدید است که اپل طی سال‌های گذشته، اصلا به سراغ آن‌ها نرفته.

در قدم اول و همانطور که حدس می‌زنید، برتری سامسونگ در گوشی‌های تاشو را داریم و آن‌ها طی این ویدیو به اپل می‌گویند:

اپل، درمورد ساخت گوشی تاشو نظری نداری؟ ما این کار را تقریبا 2 سال 5 ماه و 20 روز قبل انجام داده‌ایم!

همانطور که می‌دانید، سری گوشی‌های تاشو سامسونگ به گلکسی فلیپ و فولد تقسیم می‌شود و آن‌ها دقیقا قدم اول را برای سری گلکسی Fold هم انجام داده‌اند.

قدم سوم این شرکت کره‌ای در سری ویدیوهای تمسخر آیفون 14 توسط سامسونگ ، به وفاداری اپل به دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره می‌کند که بالاخره در iPhone 14 به 48 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرد! البته همه ما می‌دانیم که سامسونگ از 2 سال 6 ماه و 4 روز قبل، اولین گوشی جهان با دوربین 108 مگاپیکسلی را با همکاری شیائومی ، روانه بازار کرد.

به نظر شما دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو مکس می‌‌تواند در برابر دوربین‌های 200 مگاپیکسلی مثل دوربین موتورولا ادج 30 اولترا یا شاید گلکسی اس 23 اولترا حرفی برای گفتن داشته باشد؟ به نظر شما آیا ویدیوهای تمسخر آیفون 14 توسط سامسونگ رقابت درستی را به تصویر می‌کشند؟ البته در انتهای کار بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که چنین مقایسه‌هایی از دید برخی از طرفداران سامسونگ ، واقعا مسخره و بدون منطق است و آن‌ها انتقاد و نظرهای خود را روانه منشن‌های توییت سامسونگ کرده‌اند که البته تیم رسانه‌ای Samsung ترجیح داده است تا اکثر آن‌ها را مخفی کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بچه پنج ساله هم می‌فهمه دویست مگاپیکسل بازی با اعداد هست کیو میخای فریب بدی ، دویست مگاپیکسلی که 12 مگاپیکسل بیشتر نیست
    اپل:زمانی قابلیت و عددی اضافه میکنم که مردم رو فریب نده

    • وقتی از دوربین و پردازش تصویر سر در نمیارید لزومی نداره کامنت بذارید! وقتی عکسی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ثبت میشه، پردازنده یک عکس با بالاترین رزولوشن رو در اختیار خواهد داشت پس به بهترین شکل ممکن میتونه عمل پردازش و بهبود رنگ‌ها رو روی اون عکس انجام بده، اگر هم عکس ۱۲ مگاپیکسلی گرفته میشه با اون سنسور، در واقع دست پردازنده رو خیلی بازتر میکنه

    • وقتی از دوربین و پردازش تصویر سر در نمیارید لزومی نداره کامنت بذارید! وقتی عکسی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ثبت میشه، پردازنده یک عکس با بالاترین رزولوشن رو در اختیار خواهد داشت پس به بهترین شکل ممکن میتونه عمل پردازش و بهبود رنگ‌ها رو روی اون عکس انجام بده، اگر هم عکس ۱۲ مگاپیکسلی گرفته میشه با اون سنسور، در واقع دست پردازنده رو خیلی بازتر میکنه، نه؟