غذای جوجه یک روزه

غذای جوجه یک روزه رنگی شامل چه چیزهایی می شود؟

پرورش جوجه یک روزه یکی از فعالیت‌هایی بوده که نیازمند تخصص می‌باشد و افرادی که با عدم آگاهی وارد این حرفه شوند دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکاتی در خصوص نگهداری و پرورش جوجه یک روزه مرغ، عروس هلندی و بلدرچین بپردازیم؛ چرا که این جوجه‌ها در روزهای اولیه زندگی خود آسیب‌پذیر هستند و به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا نکاتی را که در خصوص خرید و نگهداری جوجه‌های یک روزه مانند جوجه یک روزه شیراز باید بدانید را ذکر کنیم تا نیازی به مراجعه به مقالات دیگر نداشته باشید و پس از کسب اطلاعات کافی بتوانید اقدام به خرید جوجه یک روزه کنید پس با آراد برندینگ همراه باشید.

به صورت کلی می‌توان گفت تا زمانی که جوجه تازه متولد شده است و تا 3 روز به عنوان جوجه یک روزه شناخته می‌شود.

به دلیل این که جوجه‌های جوان آب بدن خود را داخل دستگاه جوجه کشی از دست می‌دهند در نتیجه سریعا دهیدراته شده که برای کاهش خطر دهیدراتاسیون جوجه یک روزه مرغ باید میزان رطوبت نسبی را در زمان انبار کردن آنها افزایش داد. دقت داشته باشید که علاوه بر تأمین غذای جوجه باید درجه حرارت محیط نگهداری از آنها را نیز کنترل کنید و دمای مطلوب بدن این جوجه ها بین 40 تا 40.5 درجه سانتی‌گراد است که جوجه در آن دما احساس راحتی کرده و به دنبال آب و خوراک مختلف می‌رود.

هنگامی که دمای بدن جوجه به 41 درجه برسد پرنده شروع به له له زدن کرده که این عکس‌العمل باعث می شود تا میزان اتلاف رطوبت از بدن آن افزایش پیدا کند و در وضعیت‌های حاد ممکن است که بین 5 تا 20 گرم از رطوبت بدن جوجه از دست برود.

جوجه یک روزه لاهیجان

پس از به دنیا آمدن جوجه یک روزه اصلا نگران تغذیه آن نباشید، چرا که آنها تا دو روز پس از تولد از ذخیره جیره کیسه بدن خود تغذیه می‌کنند.

جوجه یک روزه لاهیجان به شدت ضعیف و حساس‌اند و باید از آنها به خوبی مراقبت نمود پس از گذشتن دو روز از زمان تولد حال می‌توانید از مخلوط کمی آب و شکر برای جیره غذای جوجه یک روزه مخلوط خوراک کود مرغی استفاده کنید و در کنار این مخلوط برای تقویت آنها از مقداری آزموالکترولیت به میزان مشخص به جوجه‌ها بدهید.

غذای جوجه یک روزه

خرید و فروش جوجه یک روزه لاهیجان به صورت عمده با قیمت مناسب از دفتر نمایندگی‌های سراسر کشور امکان‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید هم‌اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

بهترین فصل خرید و فروش جوجه یک روزه، فصل بهار است که بازار فروش جوجه یک روزه در این فصل در شهرستان لاهیجان داغ و پر رونق است. مراقبت و نگهداری از جوجه یک روزه کار سختی نیست ولیکن، پرورش و نگهداری از آن نیاز به تجربه زیاد و اطلاعات مناسب در این باره است.

اگر شما عزیزان قصد خرید جوجه یک روزه به صورت عمده با قیمت مناسب را دارید می‌توانید به وب سایت فروش ما مراجعه کنید تا همکاران ما در این بخش به صورت آنلاین شما را در امر خریدی بهتر یاری رسانند.

جوجه یک روزه رنگی

با پیشرفت علم و تکنولوژی شما می‌توانید توسط دستگاه جوجه کشی تخم مرغ را بعد از چند روز تبدیل کنید به جوجه یک روزه که می‌توانید رنگی نیز تهیه کنید.

مجموعه ما سعی خواهد داد تا این طیور را در رنگ‌های مختلف به دست شما برساند تا شما با پرورش این جوجه بتوانید یک گوشت مناسب و نرم داشته باشید. همچنین به خاطر استفاده بهترین نوع مواد غذایی در زمان پرورش می‌توانید یک طیور مناسب و وزن مناسب را تهیه بفرمایید.

غذای جوجه یک روزه

جوجه یک روزه رنگی با دو صورت تهیه خواهند شد که شما می‌توانید از دستگاه جوجه کشی یا مادر گوشتی تهیه کنید. شاورین این مجموعه سعی خواهند کرد تا این که شما بتوانید یک خرید مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

باید به این نکته توجه شود که جوجه یک روزه در وزن‌های مختلف وجود خواهد دارد که مشتری نسبت به نیاز خود می‌تواند خریداری کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت از مشخصات تمام جوجه‌های یک روزه و دان مرغ با خبر شوید تا این که بتوانید یک خرید راحت با اطلاعات کافی داشته باشید.

همچنین راه‌های مختلف وجود خواهد داشت تا این که با مشاورین ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین آن تلفنی می‌باشد که مشاورین سعی خواهند کرد در تمام روز جواب سوال شما را بدهند.

بنابراین با کمک مشاورین فروش ما برای خودتان یک خرید مقرون به صرفه از نظر زمان و هزینه داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.