تریلر فیلم برادران سوپر ماریو

تریلر فیلم برادران سوپر ماریو منتشر شد؛ وقتی ماریو گربه می‌شود + ویدیو

تریلر فیلم برادران سوپر ماریو – The Super Mario Bros. Movie با چند شگفتی منتشر شد. این کلیپ، صحنه رویارویی ماریو با دانکی کونگ را به‌تصویر می‌کشد.

نینتندو با انتشار تریلر جدید فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) همه را غافلگیر کرد. این کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای، صحنه‌ای جذاب و بانمک از این فیلم را به‌نمایش می‌گذارد. صحنه‌ای که در آن ماریو باید با دانکی کونگ، یکی از شخصیت‌های نینتندو روبرو شود. این تیزر نشان می‌دهد که ست روگن، کمدین کانادایی قرار است صداپیشگی کونگ را بر عهده بگیرد. علاوه بر این صداپیشگی ماریو نیز بر عهده کریس پرت خواهد بود.

تریلر فیلم برادران سوپر ماریو

در تیزری که نینتندو برای طرفداران فرانچایز سوپر ماریو منتشر کرده، ماریو تمام تلاش خودش را می‌کند تا کونگ را شکست دهد. او حتی تلاش می‌کند خودش را به شکل یک گربه وحشی دربیاورد. ولی ظاهراً آنطور که فکرش را می‌کرد، مبارزه با کونگ آسان نیست و بیشتر بازیچه دست او می‌شود.

تریلر فیلم برادران سوپر ماریو

تاکنون مشخص شده که یونیورسال، ساخت انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو را بر عهده گرفته است. پیش از این یونیورسال با انیمیشن‌های «من نفرت انگیز» و «آواز» توان بالای خود در تولید انیمیشن را به‌رخ کشیده است. در این انیمیشن جذاب چارلی دی قرار است صداپیشگی شخصیت لوئیجی را بر عهده بگیرید و به‌ترتیب آنا تیلور جوی نقش پرنسس پیچ، جک بلک نقش باورز و کیگان مایکل کی نیز نقش تود را بر عهده بگیرند.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie از ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ (۷ آوریل ۲۰۲۳) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*