رایزینگ اتو اف ۷

رایزینگ اتو اف 7 ؛ خودرو برقی سایک با 700 نیوتن متر گشتاور و تکنولوژی تعویض باتری!

رایزینگ اتو اف ۷ – Rising Auto F7 یک خودرو سدان برقی با 544 اسب بخار قدرت است که طول آن به 5 متر می‌رسد و از تکنولوژی تعویض باتری هم بهره می‌برد!

خودروهای برقی چینی، یکی پس از دیگری به بازار می‌آیند و اکنون رایزینگ اتو اف ۷ اینجاست تا چانگان شلنا را کمی اذیت کند. خودرویی که در دو نسخه متفاوت و با باتری‌های نامدار CATL ساخته شده است. در ادامه با مشخصات فنی، طراحی ظاهری و قیمت رایزینگ اتو F7 همراه خواهیم شد.

معرفی رایزینگ اتو اف ۷

خودرو برقی Rising Auto F7

شرکت Rising Auto یکی از جدیدترین برندهای خودروسازی در کشور چین است که مستقیما زیر نظر ابر شرکت سایک فعالیت می‌کند و تا اینجای کار، فقط یک محصول یعنی کراس اور رایزینگ اتو R7 را روانه بازار کرده است. دومین محصول این شرکت، چهره‌ی آر 7 را با سگمنت سدان ترکیب کرده و قصد دارد تا سدان نیو ET5 را به چالش بکشد.

مشخصات فنی و قیمت رایزینگ اتو اف ۷

رایزینگ اتو اف ۷

خودرو برقی رایزینگ اتو F7 در دو تریم RWD و AWD روانه بازار خواهد شد. در تریم RWD ما یک موتور الکتریکی با توان 294 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را داریم. تریم AWD میزبان دو موتور الکتریکی در محورهای عقب و جلو است که به صورت مجموع می‌تواند 544 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه دهد. همچنین نسخه AWD در زیر شاسی خود میزبان پکیج باتری‌های 90 کیلو وات ساعتی است که می‌توانند در هر بار شارژ شدن، تقریبا 600 کیلومتر دوام بیاورند. به علاوه شارژرهای فست شارژ هم اینجا هستند تا در عرض 30 دقیقه، باتری‌ها را تا ظرفیت 80 درصد شارژ کنند. به علاوه رایزینگ اتو F7 از تکنولوژی «تعویض باتری» یا همان «سواپ باتری» هم بهره می‌برد که یک تکنولوژی مدرن و جدید به حساب می‌آید.

رایزینگ اتو اف ۷

فعلا در مورد قیمت رایزینگ اتو اف ۷ هیچ خبری منتشر نشده است اما با توجه به رقبای آن یعنی چانگان CS385 ، احتمال می‌دهیم که قیمت رایزینگ اتو F7 در بازه 37 تا 45 هزار دلار قرار گیرد. همچنین گفته می‌شود که رایزینگ اتو اف 7 احتمالا در نیمه دوم سال 2023 روانه بازار خواهد شد.

طراحی ظاهری و ابعاد Rising Auto F7

خودرو برقی Rising Auto F7

خودرو الکتریکی رایزینگ اتو اف ۷ یک سدان فول سایز به حساب می‌آید که ابعاد آن برابر با 5 متر طول، 1.9 متر عرض و 1.4 متر ارتفاع است و فاصله محوری آن هم به 3 متر می‌رسد. آیرودینامیک بودن و «رعایت اصل مصرف انرژی»، دو مورد از مهم‌ترین نکات در طراحی رایزینگ اتو F7 به حساب می‌آیند. در تمام بدنه، هیچ خبری از خطوط شکسته نیست و حتی دستگیره‌های درب هم به صورت پاپ اوت طراحی شده‌اند.انحنای ستون C و ترکیب آن با صندوق عقب هم باعث می‌شود تا ضریب درگ رایزینگ اتو اف 7 به کمترین حالت ممکن برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*