تیک آبی پولی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام هم پولی شد؛ ۱۵ دلار ماهانه ناقابل!

سرانجام تیک آبی اینستاگرام پولی شد. در واقع کاربران می‌توانند در قالب قابلیتی به‌نام Meta Verified، با پرداخت اشتراک ماهیانه، تیک آبی دریافت کنند.

کاربران فیسبوک و اینستاگرام به‌زودی یک گزینه تیک آبی پولی را در قالب قابلیتی به‌نام “Meta Verified” دریافت خواهند کرد. کاربران وب برای استفاده باید ماهانه ۱۲ دلار و کاربران گوشی‌های اندروید و آی او اس نیز ماهانه ۱۵ دلار پرداخت کنند تا یک تیک آبی در کنار نام اکانت آن‌ها هنگام جستجو بین اکانت‌ها و کامنت گذاشتن نمایان شود. علاوه بر این، کاربرانی که عضو اشتراک پولی اینستاگرام شوند می‌توانند از پشتیبانی خیلی سریع و همینطور برخی از قابلیت‌های انحصاری این دو شبکه اجتماعی بهره‌مند شوند.

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک

برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید تصویری از پاسپورت خود (که مطابق با نام اکانت و عکس پروفایل کاربر است) را برای متا ارسال کنند. اکانت‌های واجد شرایط استفاده از سرویس Meta Verified باید دارای حداقل تعداد مشخصی پست منتشر کرده در پروفایل خود بوده و سن صاحب اکانت هم حداقل ۱۸ سال باشد. در حال حاضر این قابلیت فقط مختص افراد عادی ارائه شده و کسب‌و‌کارها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

اما در کنار این‌ها، کاربران اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک، استیکرهای اختصاصی را برای استوری‌ها و ریلزها دریافت می‌کنند و همینطور ماهانه ۱۰۰ توکن ستاره (ارز دیجیتالی کمپانی متا) را نیز دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*