گلکسی A24 سامسونگ

گلکسی A24 سامسونگ رسما معرفی شد؛ میان‌رده‌ای جذاب با قیمت اقتصادی

سامسونگ گلکسی ای 24 – Samsung Galaxy A24 بی‌سروصدا معرفی شد. فکر می‌کنید این گوشی میان رده، چقدر می‌ارزد؟

از مدت‌ها پیش، گوشی گلکسی A24 سامسونگ موضوع افشاگری‌ها و شایعات بسیار بود. ظاهرا سامسونگ ویتنام دیگر طاقت نیاورد و این گوشی را با تصاویر و مشخصات کامل، روی وب‌سایت خود قرار داد تا به‌شکلی غیره منتظره، از آن رونمایی کرده باشد. حالا فقط می‌ماند قیمت و تاریخ عرضه گوشی!

مشخصات گلکسی A24 سامسونگ

این یک گوشی 6.5 اینچی با پنل سوپر آمولد +FHD است که درون ناچ قطره‌ای خود، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. برای آگاهی از نرخ نوسازی صفحه نمایش، باید منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی بمانیم؛ ولی بر طبق گزارش‌های قبلی، باید 90 هرتزی باشد.

دوربین اصلی در پنل عقب، 50 مگاپیکسلی و برخوردار از لرزشگیر اپتیکال تصویر است. سایر اجزای ماژول دوربین را لنزهای فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

زیر کالبد دستگاه، تراشه هلیو G99 مدیاتک نهفته است که با 6 یا 8 گیگ رم همراهی می‌‌شود. ظرفیت حافظه داخلی، بیشتر از 128 گیگابایت نیست؛ ولی اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، از کارت microSD استفاده کنید.

باتری گلکسی آ 24 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، می‌تواند نقطه قوت آن باشد. این باتری با فناوری شارژ سریع 25 وات، تغذیه می‌شود. از مشخصات نرم افزاری هم باید به سیستم عامل اندروید 13 با پوسته OneUI 5.1 اشاره کنیم.

انتظار می‌رود قیمت دستگاه در اروپا، زیر 200 یورو باشد و در بازارهای دیگر، حتی کمی ارزان‌تر به‌فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*