آیفون 15 پرو مکس نسخه ویژه کاویار از جنس طلا 18 عیار

آیفون 15 پرو مکس ساخته شده از طلا 18 عیار با قیمت نیم میلیاردی آمد

آیفون 15 پرو مکس خود یک پرچمدار تمام‌عیار با بدنه تیتانیومی است؛ حالا iPhone 15 Pro Max با نسخه طلا 18 عیار حتی پر زرق و برق‌تر می‌شود.

اپل به‌تازگی طی رویداد اخیر خود که در 21 شهریور برگزار شد، بالاخره از آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس پرده برداشت؛ البته اینکه آیا آیفون 15 رجیستر می‌شود کماکان سوال اصلی علاقه‌مندان به محصولات این شرکت آمریکایی در ایران است. حالا شرکت «کاویار» (Caviar) که در حوزه تولید نسخه‌های لوکس از گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، به‌سرعت اقدام به معرفی نسخه‌های طلایی، تیتانیومی و کربنی آیفون 15 پرو و پرو مکس کرده است.

نسخه‌های طلایی و تیتانیومی آیفون 15 پرو و پرو مکس

گوشی iPhone 15 Pro Max نسخه ویژه کاویار از جنس طلا 18 عیار

نسخه‌های طلای آیفون 15 پرو و پرو مکس که «اولترا گولد» (Ultra Gold) نام گرفته‌اند، به ترتیب با قیمت پایه 8 هزار و 890 دلار و 9 هزار و 670 دلار عرضه می‌شوند. حداکثر قیمت این دو نسخه هم به ترتیب 9 هزار و 890 دلار و 10 هزار و 390 دلار اعلام شده است. بدنه آن‌ها با طلای 18 عیار به‌همراه لایه ساتن ساخته شده و لوگو اپل که در مرکز پنل پشتی قرار دارد، از جنس طلای 24 عیار است. بنا به گفته کاویار، این نسخه‌های ویژه iPhone 15 برای اشخاصی مثل ورزشکاران، بازیگران و سیاستمداران تدارک دیده شده‌اند.

گوشی iPhone 15 Pro Max نسخه ویژه کاویار از جنس تیتانیوم

کاویار نسخه‌ای مشکی‌رنگ از این محصول جدید اپل را هم با نام «اولترا بلک» (Ultra Black) ارائه می‌دهد. قیمت نسخه اولترا بلک آیفون 15 پرو از 8 هزار و 60 دلار آغاز می‌شود و به 9 هزار و 60 دلار می‌رسد. پرو مکس اولترا بلک هم با قیمت پایه 8 هزار و 840 دلار که تا 9 هزار و 560 دلار افزایش پیدا می‌کند، پیش رو مشتریان قرار می‌گیرد. بدنه این نسخه مشکی‌رنگ، ساخته شده با تیاتینیوم مقاومی است که در حوزه هوانوردی استفاده می‌شود. همچنین در پنل پشتی آن لوگوی اپل با طلای 14 عیار دیده می‌شود.

نسخه‌های دیگری که شرکت کاویار برای آیفون 15 پرو مکس معرفی کرده است، عبارت‌اند از:

  • نسخه «تایتان بلک» (Titan Black) با بدنه از جنس تیتانیوم هوانوردی و لوگو اپل از جنس مادر مروارید از برند ون کلیف اند آرپلز
  • نسخه «دارک رد» (The Dark Red)، تحت تاثیر از مریخ با طرح منحصر به فرد برای هر نسخه و بدنه‌ای از جنس کربن فورج‌شده با الهام از سوپرکارهای لامبورگینی
  • نسخه «استاری نایت» (The Starry Night) با بدنه کربنی و طرح بنفش الهام گرفته شده از شب پرستاره، اثر معروف ون گوگ

به رسم همیشه، کاویار نسخه‌های ویژه خود را در تعداد محدود عرضه می‌کند. از هر کدام از این نسخه‌های ویژه آیفون 15 پرو و پرو مکس مجموعاً 99 عدد ساخته خواهد شد. در ادامه شما کاربران گجت نیوز نظر خود درباره آیفون پرو و پرو مکس طلا و همچنین نسخه‌های دیگر آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*