سررسید

سررسید بهترین راهکار مدرن برای تبلیغات موثر

از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحب مشاغل جذب مشتریان بیشتر است. چگونگی انجام این کار و گسترش آن توسط روش‌های متعددی انجام‌پذیر است. اما کدام روش می‌تواند بهترین گزینه برای برندینگ شما باشد؟ در این مقاله به هدایای تبلیغاتی و چگونگی انتخاب یک سررسید 1403 مناسب به‌طور مفصل خواهیم پرداخت.

چگونه هدایای تبلیغاتی و سررسید 1403 می تواند در جذب مشتری موثر باشد؟

از بهترین رسم‌های ایرانیان هدیه دادن و محبت کردن است. این روش تاثیر خود را در تجارت و کسب و کارها نیز گذاشته است. انواع هدیه های تبلیغاتی برای انجام این رسم مناسب بوده و از مهم‌ترین تصمیمات در ماه‌های آخر سال برای مدیران است. چرا که انتخاب این هدیه می‌تواند سرمایه‌گذاری موثر در ماندگاری مشتریان باشد. اما سوال مهم این است که کدام یک از هدایای تبلیغاتی می‌تواند بهترین تاثیر را بر روی مشتریان بگذارد؟

سررسید

انتخاب سررسید 1403 بهتر است یا سایر هدایای تبلیغاتی؟

اگر شما در جایگاه مشتری‌هایتان باشید، یک هدیه زیبا و بدون کاربرد را انتخاب می‌کنید یا یک هدیه که علاوه بر زیبایی پرکاربرد نیز باشد؟ قطعا کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی از مهم‌ترین گزینه‌های انتخاب هدیه تبلیغاتی 1403 است. به همان اندازه که هدیه تبلیغاتی شما در دست افراد قرار می‌گیرد، می‌تواند نام شما را تبلیغ کند. پس از انتخاب هدیه‌های صرفا دکوری اجتناب کنید و هوشمندانه‌تر انتخاب کنید. در بین انواع هدایای تبلیغاتی محصولی که بتواند مصرف روزانه افراد را تامین کند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

سررسید 1403 می‌تواند به‌عنوان یک همراه در کنار افراد قرار گیرد. مصرف روزانه سررسید 1403 در طی روز یک امتیاز مثبت برای این هدیه تبلیغاتی است. سالنامه می‌تواند به‌عنوان دفترچه یادداشت، لیست کارهای روزانه، دفتر خاطرات، جزوه دانشگاه، دفتر منشی، طراحی و نقشه‌برداری و در انواع کارهای نوشتاری مورد استفاده قرار گیرد. پس یک سررسید 1403 در طول 24 ساعت شبانه‌روز مورد استفاده قرار گیرد. با این نکته یادآور می‌شویم که سررسید 1403 تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد است که نام شما را در طی یک شبانه‌روز به مدت یک سال به نمایش بگذارد.

تبلیغات هوشمندانه و ارزان با سررسید 1403

یک اشتباه در تبلیغات می‌تواند موفقیت آینده شغلیتان را عقب بیاندازد. از این مسئله مهم به راحتی عبور نکنید. یک انتخاب هوشمندانه می‌تواند سکوی پرش شما در موفقیتتان باشد. باید بتوانید هدیه‌ای را انتخاب کنید که ره صد ساله را یک شبه بپیمایید. از تبلیغات کوتاه‌مدت و گران‌قیمت در سطح شهر بپرهیزید و از روش‌های طولانی با قیمت مناسب مانند سررسید ارزان استفاده کنید. پیشنهاد ما به‌عنوان یک مشاوره تبلیغاتی انتخاب سررسید 1403 است. همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم سفارش سررسید می‌تواند نام شما را در یک سال دست به دست میان افراد به گردش بیاندازد. اما تنها به چاپ نام و لوگوی خود روی جلد سالنامه 1403 اکتفا نکنید.

از مزیت‌های سررسید 1403 به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی فضای بسیار زیاد آن در تبلیغات است. جلد سررسید 1403، گلاسه تبلیغاتی سررسید و 360 صفحه داخلی سررسید تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا تجارت خود را به همگان معرفی کنید. در ازای یک فضای تبلیغاتی سالنامه و مدت طولانی تبلیغ آن، هزینه‌ای که برای سفارش سررسید 1403 پرداخت می‌شود بسیار ناچیز است و همین امر باعث شده سررسید تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت و به‌صرفه باشد.

چگونه می‌توان تبلیغات گسترده‌ای را در سررسید تبلیغاتی انجام داد؟

در بسیاری از انواع هدایای تبلیغاتی فضای محدودی برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. اما سررسید 1403 بدون محدودیت فضا تبلیغات شما را انجام می‌دهد. برای دانستن چگونگی انجام آن در یک سررسید تبلیغاتی با ما همراه باشید. از اجزای اساسی سررسید ارزان می‌توان به جلد، بدرقه، صفحات سررسید 1403 و بند آن اشاره کرد. خبر خوب این است که تمامی اجزای سررسید 1403 قابلیت تبلیغات دارند. در یک سررسید اروپایی با سایز 14 در 22 اگر سررسید تبلیغاتی شما سلفونی باشد، فضای جلد با ابعاد 28 در 22 در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید با طراحی یک جلد سررسید اختصاصی منحصربه‌فرد جذاب سررسید تبلیغاتی خود را دوچندان کنید و تبلیغاتتان را در تمام این فضا بگنجانید.

اما این تمام ماجرا نیست و در ادامه اختصاصی‌سازی سررسید 1403 را به‌طور کامل توضیح خواهیم داد.

تبلیغات گسترده با سفارش سررسید اختصاصی

در سال‌های اخیر سفارش سررسید اختصاصی یا سفارشی‌سازی سررسید 1403 بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. سررسید اختصاصی در بین افراد بهترین بازخورد را داشته است و هر سال به جمع طرفداران سررسید اختصاصی 1403 اضافه می‌شود. اما دلیل این محبوبیت سررسید اختصاصی چیست؟ در بین بسیاری از مدیران خوش‌سلیقه تهیه یک سررسید 1403 هماهنگ با هویت بصری شرکت از دغدغه‌های مدیران است. مزیت طراحی سررسید اختصاصی این است که این مشکل را برطرف می‌کند.

اجازه دهید قبل از ادامه دادن این بخش از مقاله تعریف مختصری از سررسید اختصاصی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. یک سررسید اختصاصی می‌تواند تمام انواع سررسید 1403 را در برگیرد. با این تفاوت که همه اجزای آن قابل تغییرات و امکان تبلیغات دارد. بنابراین تهیه سررسید اختصاصی به لحاظ تبلیغات و قیمت سررسید 1403 بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اضافه کردن گلاسه‌های تبلیغاتی به سررسید اختصاصی از بهترین روش‌های معرفی محصول یا خدمات است. این تبلیغات به‌صورت چهار راه باکیفیت بالا چاپ شده و در ابتدا، انتها یا اواسط سررسید اختصاصی قرار می‌گیرد. گزینه بعدی استفاده از ترام در چاپ سرسید اختصاصی است. در تعریف ترام باید بگوییم که چاپ نام، لوگو و اطلاعات مختصری از شغلتان در تمامی صفحات سررسید تبلیغاتی که شامل 360 صفحه است را ترام می‌گویند. استفاده از ترام در سررسید 1403 باعث ماندگاری نامتان در ذهن افراد می‌گردد.

خرید سررسید 1403 از نشر پیک فدک

سالنامه پیک فدک با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در این حوزه توانسته در نامداران تولید هدایای تبلیغاتی باشد. هدایای تبلیغاتی تولید شده در این مجموعه 200 نفری، تنوع بسیار زیادی دارند. از محصولات برتر نشر پیک فدک انواع سررسید و سالنامه 1403، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ست مدیریت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و… هستند. چاپخانه‌های مجهز ما به دستگاه‌های تمام اتوماتیک خروجی سررسید باکیفیت و مقاومی دارند. صحافی سررسید بیش از آن‌که فکرش را بکنید در کیفیت سررسید 1403 تاثیر دارد و به همین دلیل است که بیشترین تمرکز ما روی تولید محصول باکیفیت و طول عمر بالاست. البته سررسید 1403 پیک فدک در کنار کیفیت بالا قیمت سررسید ارزان نیز می‌باشد. می‌توانید قطع دلخواه سررسید تبلیغاتی خود را با جنس جلد و تیراژ دلخواه ثبت سفارش کنید.

خرید سررسید 1403 تبلیغاتی در تیراژهای بالاتر شامل تخفیفات بیشتری می‌شود. برای دریافت راهنمایی و مشاوره خرید بهترین سررسید 1403 متناسب با کسب و کار خود، باید با همکاران ما در سالنامه پیک فدک تماس حاصل کنید. شماره تماس دفتر مرکزی ما 025-8835053 بوده و داخلی 120 الی 125 است. کافیست بودجه و تیراژ مد نظر خود را به همکاران ما اعلام کنید تا بهترین سررسید 1403 را به شما معرفی کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*