تبلت های سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ

تبلت‌های جذاب سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ رونمایی شدند

تبلت‌های جذاب و خوش قیمت سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ با امکانات و مشخصات فنی عالی مثل بدنه ضد آب، نمایشگر فول ا‌چ‌دی و اینترنت 5G رونمایی شدند.

سامسونگ محصولات سری Fan Edition یا FE خودش را گسترش داده است. امروز شاهد رونمایی از گوشی گلکسی S23 FE و ایرباد اقتصادی گلکسی بادز FE بودیم. و حالا نوبت به رونمایی از تبلت‌های جذاب و خوش قیمت سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ رسیده است.

قابلیت‌‌ها و مشخصات فنی گلکسی تب S9 FE

تبلت‌های خانواده اس ۹ اف ای سامسونگ در واقع قرار است در دو نسخه مختلف به بازار عرضه شوند. اولی نسخه معمولی با ابعاد ۱۰.۹ اینچی و دومی نسخه پلاس با ابعاد ۱۲.۴ اینچی خواهد بود. همچنین هر دو را می‌توانید در مدل‌هایی با اتصال Wi-Fi یا Wi-Fi به علاوه سیم کارت 5G تهیه کنید.

تبلت گلکسی تب اس ۹ اف ای سامسونگتبلت گلکسی تب اس ۹ اف ای سامسونگ

این تبلت‌های جدید از پنل نمایشگر IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی صفحه بهره می‌برند. سامسونگ برای ارائه تجربه کاربری مناسب روی این تبلت‌ها از فناوری “Vision Booster” استفاده کرده و اسپیکرهای دوگانه‌ای با پشتیبانی از دالبی اتموس را هم روی آن تعبیه کرده است. هر دو نسخه به‌لطف گواهی IP68 کاملا ضد آب هستند و از قلم هوشمند S Pen که آن هم ضد آب است، پشتیبانی می‌کنند.

تبلت گلکسی تب اس ۹ اف ای سامسونگ

در قلب تپنده تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ تراشه‌ای به‌نام اگزینوس ۱۳۸۰ حضور دارد. در نسخه معمولی ظرفیت رم ۶ یا ۸ گیگابایت و در نسخه پلاس هم ۸ یا ۱۲ گیگابایت است. همچنین شما می‌توانید هر دو تبلت را با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی سفارش دهید که خوشبختانه از طریق کارت حافظه microSD، ارتقاپذیر هستند.

تبلت های سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ

در بخش دوربین‌ها، شاهد حضور یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت هستیم. اما نسخه پلاس در کنار دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی پشتی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را هم ارائه می‌کند. ظرفیت باتری این دو مدل نیز به‌ترتیب ۸،۰۰۰ و ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که با توان ۴۵ واتی به‌سرعت شارژ می‌شوند. البته خبری از آداپتور شارژ داخل جعبه تبلت‌ها نیست.

قیمت تبلت Galaxy Tab S9 FE سامسونگ

سامسونگ قرار است تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۹ اف ای را در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، خاکستری و اسطوخودوسی وارد بازار کند. شروع قیمت Galaxy Tab S9 FE سامسونگ ۵۲۹ یورو و مدل +Galaxy Tab S9 FE هم ۶۹۹ یورو خواهد بود. همچنین اگر بخواهید نسخه 5G این دو را تهیه کنید، باید ۱۰۰ یورو بیشتر بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*