نبکا ET5

کاتالوگ خودرو برقی نبکا ET5 منتشر شد؛ مشخصات فنی، آپشن ها و عکس

کاتالوگ نبکا ET5 به‌عنوان خودرو تمام برقی جدید بازار ایران منتشر شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات خودرو الکتریکی Nebka ET5 آشنا خواهیم شد.

شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان (نبکا) در آبان ماه امسال از خودرو تمام برقی نبکا ET5 پرده برداشت و در آذرماه نیز تولید انبوه آن را آغاز کرد. اکنون کاتالوگ رسمی این خودرو نیز منتشر شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودرو برقی جدید بازار ایران آشنا کنیم.

مشخصات فنی نبکا ET5 

نبکا ET5

نبکا ET5 به یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز شده است. باتری‌های این خودرو ظرف مدت 35 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ خواهند شد. نبکا ET5 با هر بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 520 کیلومتر را بپیماید. همچنین این خودرو تمام برقی ظرف مدت 9.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 150 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نبکا ET5

نبکاه ET5 دارای 4698 میلی‌متر طول، 1908 میلی‌متر عرض، 1696 میلی‌متر ارتفاع و 2800 میلی‌متر فاصله محوری است. وزن این خودرو به 1880 کیلوگرم و حجم صندوق آن نیز به 467 لیتر می‌رسد. این خودرو قرار است با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر روانه بازار شود. همچنین زمان گارانتی باتری این خودرو نیز 8 سال یا 200 هزار کیلومتر خواهد بود.

امکانات رفاهی و ایمنی نبکا ای تی 5

خودرو تمام برقی Nebka

نبکا ET5 از امکانات ایمنی متعددی مانند کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم نمایشگر باد لاستیک‌ها، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضد قفل، کروز کنترل تطبیقی، هشدار باز شدن کمربند ایمنی، رادار پارک جلو و عقب، کنترل خودرو در سرپایینی، اتوهلد، دوربین دنده عقب و دید 360 درجه خودرو بهره می‌برد.

خودرو تمام برقی Nebka

از امکانات رفاهی این خودرو تمام برقی بازار ایران نیز می‌توان به سانروف پانوراما، آینه بغل تاشو برقی با سیستم گرمایش، در صندوق عقب برقی (باز شونده با پا)، نورپردازی داخلی با 128 طیف رنگی، استارت بدون کلید و ورود هوشمند، تهویه خودکار، صندلی راننده برقی 10 حالته و صندلی کمک راننده برقی 6 حالته، صفحه نمایش لمسی 12.8 اینچی و صفحه کیلومتر 12.3 اینچی،، اتصال تلفن همراه، منبع برق 220 ولت داخل خودرو و سه پورت یو اس بی اشاره کرد.

کاتالوگ خودرو برقی Nebka ET5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*