Setapp، نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس

با Setapp، نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس آشنا شوید

بعد از انحصارشکنی، سرانجام نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس به‌نام Setapp آماده استفاده می‌شود. در ادامه بیشتر با فروشگاه ستاپ آشنا شوید.

در نهایت قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ اپل رخ نشان داد و شاهد جایگزین شدن پورت شارژ انحصاری لایتنینگ با USB-C بودیم. اما ظاهرا انحصارشکنی‌ها در مورد اپل همچنان ادامه دارد. یکی دیگر از قوانین اتحادیه اروپا، اپل را مجبور می‌کند به اپ استورهای دیگر نیز اجازه فعالیت در iOS را بدهد تا کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌ها مجبور نباشند فقط از طریق App Store خود اپل اقدام کنند. حالا ظاهرا این قانون نیز به ثمر نشسته است و نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس به‌نام Setapp به‌زودی کار خودش را آغاز خواهد کرد.

Setapp، یک پلتفرم اشتراکی دانلود اپلیکیشن خواهد بود

آنچه که Setapp را منحصربه‌فرد می‌کند، ویژگی پلتفرم مبتنی بر حق اشتراک بودن آن با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها است که کاربران به‌جای اپ استور خود اپل می‌توانند از طریق آن دانلود کنند. به‌عبارت دیگر شما می‌توانید با پرداخت حق اشتراک ماهانه، هر تعداد برنامه را که می‌خواهید به‌صورت نامحدود از طریق آن دانلود کنید.

Setapp، نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس

الکساندر کوسوان، مدیرعامل و موسس MacPaw که توسعه‌دهنده Setapp نیز هست، در مصاحبه‌ای اولین اپ استور متفرقه در آی او اس را اینگونه توصیف کرده است:

ما در حال تنظیم مسیر جدیدی برای صنعت نرم افزار به سمت یک اکوسیستم اپلیکیشن بهتر و متنوع‌تر هستیم. ما با Setapp شعار ساده‌ای داریم: ارائه نرم افزارها و ابزارهایی که جریان کاری شما را ساده می‌کنند، خلاقیت شما را شعله‌ور کرده و اثرگذاری شما را بهبود می‌بخشند. ما به دقت مجموعه خود را مدیریت می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر برنامه، هر ویژگی و هر به‌روزرسانی در راستای اهداف ما است.

در حال حاضر Setapp با حق اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلار در اپ استور مک منتشر شده است و بیش از ۲۴۰ اپلیکیشن مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد. از ابزارهای مربوط به کار تا بهره‌وری و نرم‌افزارهای خلاقانه‌ای مانند پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای۷ طراحی لوگو، تغییردهنده سایز تصاویر، ویرایش ویدیوها و غیره، همگی در این فروشگاه اپلیکیشن‌ها موجود هستند. به‌زودی می‌توانیم شاهد انتشار نسخه آی او اس آن روی آیفون‌های اپل نیز باشیم.

Setapp، نخستین اپ استور متفرقه در آی او اس

توسعه‌دهنده می‌گوید، نسخه آزمایشی آن شامل ابزارهای بهره‌وری و تجاری، نرم افزارهای خلاقیت و طراحی، اپلیکیشن‌های سبک زنده‌ای و ابزارهای تخصص‌های مختلف خواهد بود. احتمالا نسخه iOS اپلیکیشن‌هایی که در فروشگاه مک ستاپ وجود دارد، مستقیما به این اپ استور اضافه شوند. در صورتی که ریجن آیفون شما یکی از کشورهای اروپایی است، از طریق این لینک می‌توانید برای دریافت نسخه آزمایشی Setapp ثبت‌نام کنید.

اما قانون مهم دیگری که اتحادیه اروپا وضع کرده، مربوط به باتری گوشی‌های هوشمند است. براساس این قانون، کلیه گوشی‌سازان موظف هستند طی ۴ سال آینده از یک باتری قابل تعویض توسط کاربران روی دستگاه‌های خود استفاده کنند. این یعنی احتمالا تا چهار سال دیگر، می‌توانید آیفونی را دست بگیرید که به‌سبک گوشی‌های قدیمی، به‌راحتی قاب پشتی آن جدا شده و باتری آن تعویض می‌شود.

پیشینه خبر:
خبر خوش برای آیفون بازها: نصب برنامه خارج از اپ استور بالاخره ممکن شد نصب اپلیکیشن از دیگر منابع روی آیفون امکان‌پذیر می‌شود، ولی نه برای همه ژاپن اپل را مجبور به رفع انحصار اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌های iOS می‌کند قوانین اتحادیه اروپا، گوشی های آیفون را دگرگون می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*