پروژه سری پنتاگون

پروژه سری پنتاگون لو رفت: مهندسی معکوس از سفینه آدم فضایی ها

طبق گزارشات منتشر شده پنتاگون زمانی پروژه ای برای مهندسی معکوس فضاپیما موجودات بیگانه داشته است. در ادامه با این برنامه سری بیشتر آشنا شوید.

براساس گزارشاتی که منتشر شده، پنتاگون و ایالات متحده زمانی برنامه‌ای برای بازیابی و مهندسی معکوس هر سفینه آدم فضایی که به‌دست آمده بود را داشتند. اما تلاش‌ها هرگز به نتیجه‌ای نرسید و تنها توانست به تئوری پردازان توطئه در خصوص پنهان کاری کمک کند. در ادامه به بررسی این گزارشات منتشر شده در خصوص این پروژه سری لورفته می‎‌پردازیم.

پروژه سری مهندسی معکوس پنتاگون

پنتاگون اصولا برای پروژه‌های سری ساخته شده و قبلا نیز فضاپیما عجیب آن که کسی کاربرد آن را نمی‌دانست، خبر ساز شده بود. با این حال وزارت دفاع طی بازرسی که به برنامه‌های دولت آمریکا از سال 1945 داشت، به مورد عجیبی برخورده بود که خبر از پروژه سری مهندسی معکوس داشت.

کشف پروژه سری پنتاگون

پروژه سری پنتاگون

در طی گزارشی که وزارت دفاع آمریکا منتشر کرده تمامی گمانه زنی درباره یوفوها رد شده و هیچ مدرکی که دال بر فعالیت آدم فضایی ها یا تلاش برای پنهان کردن اطلاعات آن‌ها باشد، یافت نشد. با این حال برنامه‌ای یافت شده که در دهه 2010 با پیشنهاد وزارت امنیت داخلی آمریکا آغاز به کار کرده است. این برنامه با هدف بازبینی و مهندسی معکوس هر سفیه فضایی یافته شده طراحی شده بود که در نهایت به‌دلیل رد شایستگی رهبران این پروژه، برنامه لغو شد.

طبق این گزارش لازم به ذکر است که توجه داشته باشیم هیچ وسیله یا فضاپیمایی منسوب به آدم فضایی ها هرگز جمع‌آوری نشده است. موارد گفته شده تنها توسط رهبران این پروژه برای اجرا آن اعلام شده بود. اجرا این پروژه هرگز به کنگره آمریکا گزارش نشده بود و این به علت سری بودن برنامه بود تا درگیر جو رسانه‌ای نشوند.

در واقع با لورفتن این پروژه، گزارش‌ها در مورد پنهان کاری طولانی مدت آمریکا و ارتباط با افراد مختلف در خصوص این برنامه افزایش یافت. همچنین لورفتن این پروژه توانست بر جو رسانه‌ای بازدید فرازمینی ها از زمین بیافزاید و مردم را در سردرگمی عجیبی درگیر کند. البته در آن زمان مقامات پنتاگون از جمله شان کرک پاتریک اعلام کردند که تمامی این ادعاها نادرست هستند.

پروژه های سری دیگرپروژه سری پنتاگون

همچنین مقاماتی که پروژه سری پنتاگون را گزارش کرده بودن، اعلام کردند که پنتاگون برنامه جدیدی را برای شناسایی بهتر یوفوها آغاز کرده است. در این برنامه جدید، چندین وزارت آمریکا در حال همکاری هستند تا با نصب حسگرهای مختلف فراطیفی، نظارت را برای ثبت بهتر رویدادها دقیق‌تر کنند. طبق گزارشات، آزمایش این سیستم در محدوده وسیعی از تگزاس در حال انجام است

طبق اعلام سازمان‌هایم مختلف، اکثر مواردی که به عنوان یوفو شناخته شده‌اند، در واقع ناشی از شناسایی نادرست اشیاء و پدیده‌های معمولی هستند و برخی دیگر نیز با آزمایش فناوری‌های جدید مانند هواپیماهای رادارگریز ارتباط دارند.

نتایج تحقیقات

در هیچ کدام از تحقیقات ایالات متحده برای یافتن نشانه‌‌هایی از یوفوها از سال 1945، نتایج کاملی به دست نیامده و بیشتر باعث شده‌اند تا جوی علیه آمریکا در رابطه با اقدامات پنهان کاری شکل بگیرد. تحقیقاتی نیز در رابطه با مناطقی که علائم ناشناس دیده شده و یا اشیا غیر منطقی وجود داشته‌اند انجام شده که در اغلب این پروژه‌ها، پس از افشای اطلاعات آن نادرست و ناقص خوانده شده‌اند.

البته هدف از بیشتر این برنامه‌ها صرفا پژوهش‌هایی در خصوص موجودات فضایی نبوده و به قصدهای دیگری که ممکن است در آینده فاش شوند، صورت گرفته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
افشاگری بزرگ درباره یوفوها؛ سفینه های فضایی بیگانه واقعی و در اختیار دولت‌ ها هستند ۱۰ داستان‌ عجیب و ترسناک از برخورد انسان ها با موجودات ناشناخته و فضایی ها ویدیوی کامل جلسه کنگره آمریکا و شهادت سه شاهد در مورد سفینه‌های بیگانه و اجساد موجودات فضایی (با زیرنویس فارسی) وبسایت جدید پنتاگون برای شکار یوفوها راه اندازی شد آخرین آپدیت پنتاگون درمورد یوفو؛ بالاخره مدرکی پیدا شد یا نه؟ پنتاگون: فضایی ها احتمالا در حال تماشای ما باشند چرا پنتاگون به موضوع یوفوها یا بشقاب پرنده ها علاقه نشان می‌دهد؟ اسناد دیوانه کننده‌ پنتاگون لو رفت؛ سفر در زمان، تکنولوژی ضد جاذبه و جهان‌های دیگر، واقعیت دارد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*