زمان عرضه تویوتا هایلوکس برقی

تویوتا هایلوکس برقی به زودی در بازار؛ آغاز عصر جدید پیکاپ افسانه‌ای؟

تویوتا که پیش‌تر کانسپت نسخه تمام الکتریکی هایلوکس را به نمایش گذاشته بود، حالا زمان عرضه هایلوکس برقی را رسماً مشخص کرده است.

شعبه تایلند تویوتا سال 2022 از کانسپت هایلوکس برقی پرده برداشت که در تب و تاب الکتریکی‌سازی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. به هر حال، این کانسپت نمایان‌گر تحولی اساسی هم برای تویوتا و هم به‌صورت کلی صنعت خودرو بود؛ تویوتایی که کماکان از الکتریکی‌سازیِ کامل دوری می‌کرد، حالا پیکاپ بنزینی/دیزلی افسانه‌ای خود را به پیشرانه تمام برقی مجهز کرده بود. در این بین عرضه پیکاپ‌هایی برقی مثل فورد F-150 لایتنینگ و ریویان R1T که البته بر خلاف هایلوکس عمدتاً بازار آمریکا را هدف گرفته بودند هم بی‌تاثیر نبود.

بنا به جدیدترین اخبار خودرو خارجی، در حالی که زمان زیادی از معرفی تویوتا هایلوکس 2025 فیس لیفت نمی‌گذرد، تویوتا رسماً مشخص کرده است که هایلوکس برقی چه زمانی وارد خط تولید می‌شود.

تویوتا هایلوکس برقی چه زمانی عرضه می‌شود؟

«نوریاکی یاماشیتا» (Noriaki Yamashita)، مدیر شعبه تایلند تویوتا اخیراً در گفتگو با خبرنگاران طی نمایشگاه خودرو بین‌المللی بانکوک اعلام کرد که این خودروساز ژاپنی برنامه دارد تا انتهای سال 2025 نسخه الکتریکی هایلوکس را در این منطقه تولید کند. حتی چند روز قبل دولت این کشور اعلام کرد که ایسوزو موتورز، خودروساز ژاپنی دیگر هم به دنبال این است تا تولید پیکاپ الکتریکی D-MAX را تا سال 2025 در تایلند کلید بزند.

زمان عرضه تویوتا هایلوکس برقی

به گفته یاماشیتا، هایلوکس برقی تا انتهای سال 2025 آماده تولید می‌شود؛ البته او مشخص نکرده است که این نسخه جدید از پیکاپ خوشنام تویوتا دقیقاً کجا تولید می‌شود. بنا بر این، انتظار می‌رود در آینده نزدیک نسخه تولیدی هایلوکس برقی در تایلند به نمایش گذاشته شود و به تبع آن، با طراحی، مشخصات فنی و امکانات آن آشنا شویم.

تایلند به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید خودرو در منطقه خود شناخته می‌شود و خودروسازان ژاپنی هم حضور پررنگی در آن دارند. به‌جز تویوتا که یک سوم از فروش خودرو در این منطقه را در اختیار دارد و همچنین ایسوزو موتورز، نیسان و هوندا هم جزو شرکت‌های ژاپنی فعال در این منطقه هستند.

زمان عرضه تویوتا هایلوکس برقی

تویوتا دست کم با مدیریت جدید بیشتر به سمت الکتریکی‌سازی کامل خودروها سوق پیدا کرده است. لندکروزر برقی، کراس اوور تویوتا FT-3e و ون تویوتا کایویباکو برخی از کانسپت‌های الکتریکی جدیدی‌اند که تویوتا معرفی کرده است و به نوبه خود چشم‌اندازی از آینده این شرکت ارائه می‌دهند. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره عرضه نسخه تمام برقی تویوتا هایلوکس چیست؟

از دست ندهید: نخستین تصاویر از تویوتا استات ۲۰۲۵، نسخه جمع و جور هایلوکس منتشر شد آبروریزی برای پیکاپ تویوتا تاکوما تویوتا کراون کروک، شاسی بلند متفاوت و روباز ژاپنی معرفی شد بررسی کی ام سی تی 8 (KMC T8)؛ پرحاشیه ترین پیکاپ ایران + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*