تلگرام بیزنس

تلگرام بیزنس آمد؛ نسخه تجاری تلگرام چه امکاناتی دارد؟

پاول دوروف طی یک بیانیه از انتشار نسخه تجاری پیام رسان خود خبر داد. تلگرام بیزنس چه قابلیت‌هایی دارد و در دسترس چه کسانی قرار می‌گیرد؟

پیام رسان تلگرام یکی از بهترین پلتفرم‌های اجتماعی برای کاربران در سرتاسر جهان است؛ چرا که قابلیت‌های فراوانی در اختیار آنها قرار می‌دهد و چالش‌ها و مشکلات سایر پیام رسان‌ها را ندارد. در اخبار تکنولوژی خواندیم که درآمدزایی برای کانال‌های تلگرامی با بیش از هزار عضو امکان پذیر می‌شود که خبر خوبی برای مدیران این کانال‌ها خواهد بود.

تلگرام بیزنس از راه رسید

حالا پاول دوروف در یک بیانیه مطبوعاتی از قابلیت جدید تلگرام رونمایی کرد. تمامی کاربران این پیام رسان محبوب می‌توانند حساب‌های معمولی خود را به حساب تجاری یا بیزنس ارتقا دهند و از قابلیت‌های ویژه‌ای که برای این اکانت در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

تلگرام بیزنس

از جمله قابلیت‌های حساب بیزنس تلگرام می‌توان به ساعت باز شدن کسب و کار، موقعیت مکانی، پاسخ سریع و چت بات اشاره کرد. Telegram Business امکانات لازم برای کسب و کار و تجارت شما را فراهم آورده و بدون این‌که نیازی به دانش کدنویسی داشته باشید، استفاده از قابلیت‌های آن را ممکن ساخته است.

پیش از آن‌که تلگرام به‌طور رسمی از نسخه تجاری خود رونمایی کند، توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان برای ساخت و ایجاد بات‌های قوی و مینی اپلیکیشن‌ها به ابزارهای ویژه‌ای دسترسی داشتند. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلگرام بیزنس، تعیین ساعت باز و بسته شدن کسب و کار شماست. علاوه بر این می‌توانید موقعیت مکانی خود را مشخص کنید تا در صفحه پروفایل به نمایش درآید.

تلگرام بیزنس

همچنین اگر یک کسب و کار نوپا یا باسابقه هستید، می‌توانید با فعال سازی اکانت بیزنس برای خودتان یک صفحه آغاز اختصاصی طراحی کنید و برای زیباتر کردن آن از انواع استیکرها بهره ببرید. بدین ترتیب قادر خواهید بود با شکلی نو به استقبال مشتریان خود بروید.

نسخه تجاری تلگرام به کاربران حرفه‌ای امکان دسترسی به بخش پاسخ‌های سریع را خواهد داد تا با کمک این میانبرهای از پیش آماده شده، پذیرای سوالات احتمالی مشتریان خود در زمانی کوتاه باشید. برخی از این پاسخ‌ها حاوی لینک و استیکر یا حتی فایل هستند. علاوه بر این پیام خوش‌آمدگویی و در دسترس نبودن مدیر کسب و کار وجود خواهد داشت.

تلگرام بیزنس

از دیگر قابلیت‌های برنامه‌ریزی شده برای تلگرام بیزنس می‌توان به برچسب‌های رنگی اشاره کرد که کاربردشان آراستن صفحه چت‌ها است. با این کار صفحه چت شما منحصربه‌فرد خواهد شد. قابلیت جذاب دیگری که دوروف از آن غافل نشده، اتصال به هوش مصنوعی است.

وقتی می‌خواهید قابلیت‌های نسخه بیزنس را فعال کنید، چت بات خود را می‌توانید به سرویس‌های مختلف هوش مصنوعی متصل کنید و به‌عقیده تلگرام دسترسی به چت بات‌های هوش مصنوعی، عصر جدیدی را برای بات‌های این پیام رسان رقم خواهد زد. در حال حاضر استفاده از امکانات نسخه تجاری تلگرام برای کاربران پریمیوم رایگان است.

بیشتر بخوانید:
تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد تلگرام در یک کشور دیگر هم فیلتر شد جدیدترین آپدیت تلگرام، ۹ ویژگی جذاب را به گروه‌ها هدیه داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*