پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین

پیش بینی هیجان انگیز تحلیلگر معروف ارز دیجیتال از قیمت بیت کوین

بر خلاف روند کاهشی بیت کوین، فعالان بازار امیدوارند. در ادامه پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر معروف بازار را می‌خوانیم.

تمایل بیت کوین طی یک هفته اخیر به نزولی شدن بوده و پس از اصلاحی موقت، هم‌اکنون به محدوده 66 هزار دلار رسیده تا باری دیگر سرمایه‌گذاران خود را آزمایش کند. اگرچه بازار به سمت و سوی اصلاح و رکود حرکت کرده، اما نظر برخی از تحلیلگران و فعالان دنیای کریپتو مخالف این روند است.

پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین

در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به پیش بینی سه ماهه قیمت BitCoin صحبت کردیم و گفتیم که بهار خوبی به احتمال زیاد در انتظار پادشاه رمزارزها است. حالا در تازه‌ترین اخبار صنعت کریپتو، نگاهی به پیش بینی PlanB از بهای بیت کوین می‌اندازیم. این تحلیلگر مشهور فضای مجازی نسبت به آینده BTC خوشبین و امیدوار است.

یکی از پیش‌بینی‌های وسوسه‌انگیز و هیجان‌انگیز پلن بی از افزایش قیمت این ارز دیجیتال، یک میلیون دلاری شدن آن در آینده نزدیک است. وی با تکیه بر تحلیل‌های تکنیکال و شاخص‌های مختلف بر این باور است که بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین، سرعت رشد بهای این رمزارز مضاعف می‌شود و رکوردهای تازه‌ای ثبت خواهد کرد.

مدل تکراری بیت کوین پیش از هاوینگ

پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین

مدل انباشت به جریان بیت کوین

تحلیلگر برجسته بازار دارایی‌های دیجیتال با انتشار یک ویدیوی 13 دقیقه‌ای در یوتیوب خود به پیش بینی قیمت بیت کوین طی سال‌های 2024 و 2025 پرداخته و به‌طور مفصل دلایل این افزایش بها را توضیح داده است. پلن بی با زیر نظر گرفتن و رصد تحرکات اخیر مارکت کریپتو و توجه به شاخص‌های متعدد و پس از تجزیه و تحلیل‌های جامع به نتیجه‌گیری مهمی برای خود رسیده و آن را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بد نیست بدانید پلن بی مبدع و طراح مدل پیش‌بینی قیمت انباشت به جریان یا S2F است و با توجه به آنچه خود خلق کرده می‌گوید، بیت کوین برای نخستین بار در تاریخ خود، پیش از آن‌که رویداد هاوینگ به وقوع بپیوندد به اوج تاریخی رسیده و ارزش آن هم‌اکنون منطبق با خط مدل انباشت به جریان است. الگوی فوق به‌گفته این تحلیلگر مطابق با گذشته است و طی هاوینگ‌های قبلی شرایط به همین منوال بوده است.

جزئیات پیش بینی پلن بی

گفتیم که به‌اعتقاد پلن بی، بیت کوین از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و در آینده می‌تواند سطح فوق‌العاده یک میلیون دلاری را تصاحب کند؛ اما دلایل این تحلیلگر برای ادعایش چیست؟ خود او توضیح می‌دهد:

به نظرم رسیدن بیت کوین به سطح قیمتی 100 هزار دلار در سال 2024 اجتناب‌ناپذیر است و ما اکنون به این سطح قیمت نزدیک شده‌ایم. احتمالا امسال حتی شاهد سطوحی بیشتر از 100 هزار دلار برای بیت کوین خواهیم بود. اگر بازار صعودی همان چیزی باشد که به‌صورت تاریخی در گذشته شاهد آن بوده‌ایم، باید منتظر افزایش شدید قیمت از سطح کنونی باشیم.

البته به باور پلن بی، قرار نیست در سال جاری شاهد تحقق اوج‌های تاریخی و برجسته این ارز دیجیتال باشیم و قیمت‌های بیشتر از 100 هزار دلار به سال 2025 موکول می‌شود. طبق پیش‌بینی این فعال برجسته در 2025 ابتدا قیمت به سطح 500 هزار دلار می‌رسد و می‌تواند در مراحل بعدی به سطوح 600 و 700 هزار دلار و حتی یک میلیون دلار برسد. با تأکید PlanB، اوج قیمتی سال بعد از 500 هزار دلار به بالا آغاز خواهد شد.

شاخص قدرت نسبی بیت کوین چه می‌گوید؟

پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین

چارت شاخص قدرت نسبی بیت کوین

در حال حاضر شاخص قدرت نسبی یا آر اس آی بیت کوین به سطح 77 نزدیک شده که به اعتقاد پلن بی بالاترین سطح برای دوره پیش از هاوینگ محسوب می‌شود. در هاوینگ‌های قبلی BTC همواره شاخص فوق با کاهش مواجه می‌شده و جلوی سودآوری و رشد این ارز دیجیتال را می‌گرفته، اما هم‌اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

پیش بینی هیجان انگیز قیمت بیت کوین

چارت سوددهی بیت کوین

تحلیلگر معروف مارکت کریپتو در ویدیوی تحلیلی خود به عدد 77 آر اس آی اشاره کرده و آن را رکورد تازه‌ای برای دوره قبل از هاوینگ می‌داند. به‌عقیده وی اولین نشانه برای تداوم روند صعودی بیت کوین، شاخص قدرت نسبی است و همین عامل باعث خواهد شد روند تصاعدی رشد با شدت دنبال شود.

از طرف دیگر بررسی و تجزیه و تحلیل نمودار سوددهی پادشاه دنیای رمزارزها ثابت می‌کند که پیشرفت‌های بسیاری برای این توکن محقق شده و هنوز هم اوج‌های تاریخی در جای جای نمودار دیده می‌شود. در زمان نگارش این مطلب بهای بیت کوین در سطح 66.597 دلار قرار داشته و تغییرات 1.64 درصدی ثبت کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش بینی قیمت بیت کوین در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۴ قیمت بیت کوین، فانتوم و سولانا طی یک ماه آینده چه تغییراتی می‌کند نات کوین در کانون توجه بازار پس از پایان استخراج؛ قدم بعدی چیست؟