خبر بد قطع سهمیه سوخت رانندگان اسنپ و تپسی

خبری بد و ترسناک برای رانندگان اسنپ و تپسی

بعد از حذف گزینه عجله دارم، رانندگان اسنپ و تپسی با خبر بد تازه‌ای مواجه شده‌اند که سال 1403 را از همین ابتدا برای آن‌ها دشوارتر می‌کند.

چند وقت اخیر برای تاکسی‌های اینترنتی و به تبع آن رانندگان و حتی مسافران آن‌ها پر از چالش بوده. اسفند ماه گذشته حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی بعد از هشدار سازمان تعزیرات حکومتی خبرساز شد و حتی در پی آن، افزایش کرایه‌های اسنپ و تپسی نارضایتی کاربران را به دنبال داشت. در جدیدترین تغییری که به این تاکسی‌ها مربوط می‌شود رانندگان از سهمیه سوخت محروم شده‌اند و به نظر می‌رسد از این به بعد باید مثل شهروندان شخصی‌سوار برای خودرو خود بنزین تهیه کنند.

قطع سهمیه سوخت رانندگان اسنپ و تپسی

علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اخیراً طی مصاحبه‌ای رادیویی از قطع سهمیه سوخت رانندگانِ فعال در تاکسی‌های آنلاین از جمله اسنپ و تپسی خبر داد و اعلام کرد که بر اساس مصوبه‌های جدید، چنین سهمیه‌ای در سال 1403 به رانندگان اختصاص پیدا نخواهد کرد. البته عرب‌عامری خاطرنشان کرد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زمینه تعیین و تکلیف سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی اختیار تصمیم‌گیری ندارد و صرفاً اجراکننده مصوبه‌های مرجع یا مراجع دیگر است.

قطع سهمیه سوخت خبر بدی برای رانندگان اسنپ و تپسی است که احتمالاً مورد توجه زیادی قرار خواهد گرفت. به هر حال، این سهمیه یکی از تسهیلات و مشوق‌هایی است که در اختیار این رانندگان قرار می‌گیرد تا سهم کوچکی در تعدیل هزینه‌هایشان داشته باشد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این گفتگو همچنین از الزام توزیع 95 درصدی بنزین از طریق کارت سوخت شخصی در سال جدید، پیگیری کارت‌های گم‌شده از سامانه ردیابی کارت‌های گم‌شده و تاثیر خودروهای فرسوده در افزایش مجموع مصرف سوخت در کشور گفت. او شایعات درباره تفاوت کیفیت بنزین در جایگاه‌های مختلف را هم تکذیب کرد و مدعی شد که کیفیت سوخت در جایگاه‌های شهرها یکسان است.

از دست ندهید:
کار به جایی رسیده که مردم برای کار در اسنپ و تپسی ماشین اجاره می‌کنند با استعفای میلاد منشی پور، مدیرعامل جدید تپسی منصوب شد رشیدی کوچی؛ حذف کارت سوخت جایگاه ها بسیار خطرناک است بازار سیاه فروش کارت سوخت تا ۲۰ میلیون تومان