خودرو جنسیس G80 EV ماگما

خودرو برقی G80 EV ماگما، محصول برند جدید جنسیس در نمایشگاه خودرو پکن

جنسیس از سدان اسپرت تمام برقی G80 EV ماگما رونمایی کرد. این محصول برند Magma بدنه‌ای با رنگ مشکی و آبی جذاب و سیستم تعلیق پیشرفته دارد.

به‌تازگی جنسیس برند ماگما را به‌عنوان زیرمجموعه جدید خود معرفی کرد. ویژگی چشمگیر محصولات این برند از جمله جنسیس ایکس گرن برلینتا، رنگ نارنجی، جلوه اسپرت و عملکرد سطح بالای آن‌ها بود که توانست به نوبه خود توجهات زیادی را جلب کند. بنا به آخرین اخبار خودرو خارجی، طی نمایشگاه خودرو پکن 2024 کانسپت جدید ماگما با عنوان G80 EV Magma Concept به‌عنوان نسخه اسپرت سدان جنسیس G80 مدل 2025 به نمایش گذاشته شد؛ کانسپتی که با رنگ آبی خاص خود وجهه تازه‌ای از این برند تازه‌تاسیس را به نمایش می‌گذارد.

معرفی سدان الکتریکی G80 EV ماگما

بدنه G80 EV ماگما بر خلاف انتظار به رنگ آبی (Acme Blue) در آمده است. البته دلیل انتخاب این رنگ توسط جنسیس پیشرانه تمام الکتریکی این سدان نیست. جنسیس می‌گوید چون آبی گرم‌ترین بخش شعله به حساب می‌آید، این رنگ را برای این کانسپت در نظر گرفته است تا نمایان‌گر شعله‌ای فوق‌العاده داغ باشد.

خودرو جنسیس G80 EV ماگما

از آنجا که جنسیس تحت ماگما نسخه اسپرت و عملکردمحور محصولات خود را عرضه می‌کند، انتظار می‌رود G80 EV ماگما هم سریع‌ترین سدان ساخته جنسیس باشد. با وجود این، جزئیات قابل اتکایی درباره مشخصات فنی و عملکرد این خودرو جدید در دسترس نیست و در واقع این خودروساز کره‌ای دست کم تا به اینجا کمتر به عملکرد آن پرداخته است.

خودرو جنسیس G80 EV ماگما

به گفته جنسیس، کانسپت جی 80 برقی ماگما از سیستم تعلیق ارتقا یافته و ترمزهای بزرگ‌تر بهره می‌برد. جی 80 برقی تولیدی به دو موتور الکتریکی با قدرت 365 اسب بخار مجهز است، ولی مشخص نیست که جی 80 برقی ماگما با نسخه‌ای بهبود یافته از همین پیشرانه عرضه خواهد شد یا یک پیشرانه کاملاً متفاوت. در این مقطع صرفاً می‌توان مطمئن بود که نسخه ماگما به‌دلیل ماهیت عملکردمحور خود توانایی تولید خروجی بیشتری را خواهد داشت.

کابین خودرو جنسیس G80 EV ماگما

این خودرو از المان‌های جدید در طراحی نمای بیرونی بی‌نصیب نیست. چهره جدید با تریم مشکی و ورودی‌های بزرگ‌تر، نمای عقب متفاوت با دیفیوزر ادغام شده، اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و گلگیرهای بزرگ‌تر برخی از المان‌های ظاهری این محصول ماگما هستند. این خودرو همچنین سوار بر رینگ‌های 21 اینچی با رنگ آبی است. در فضای داخلی آن هم چرم و آلکانتارا، تریم فیبر کربن و نمایشگر مرکزی و صفحه آمپر دیجیتال مجزا به چشم می‌خورند.

خودرو جنسیس جی 80 برقی

جنسیس همچنین اعلام کرد که این سدان تمام الکتریکی ماگما یک «سیستم تعلیق پیشرفته» دارد که می‌تواند فاصله خودرو را نسبت به سطح زمین کمتر کند. با این حال، به‌صورت دقیق مشخص نکرده است که این سیستم تعلیق چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و کماکان باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره این سیستم و همچنین پیشرانه این سدان بود.

از دست ندهید:
هوندا e:NP2؛ کراس اوور برقی ژاپنی‌ها سر از نمایشگاه خودرو پکن درآورد سدان برقی مزدا EZ-6 رسماً معرفی شد؛ جانشین تمام الکتریکی مزدا 6 خودرو استلاتو S9؛ شاهکار هواوی در نمایشگاه چین آئودی Q6L برقی؛ شاسی بلند جذاب با شانس ورود به ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*