ساخت گجت معروف بتمن به دست مخترع ایرانی + ویدیو

یک مخترع ایرانی موفق به ساخت یک لنز هوشمند شده که احتمالاً یادآور گجت معروف بتمن است. در ادامه جزئیات و ویدیو این گجت جذاب را مشاهده کنید.

گجت‌هایی مثل هدست اپل ویژن پرو یا عینک هوشمند متا و ری بن باعث شده‌اند تصوراتی که پیش‌تر فقط در فیلم‌های علمی تخیلی ممکن بود به واقعیت تبدیل شوند. با این حال، عده‌ای مثل مخترع ایرانی امیرحسین امدادی کماکان مشتاقند به نوبه خود دست به نوآوری بزنند. آخرین اخبار تکنولوژی نشان می‌دهند که امدادی اخیراً ویدیویی را از ساخته جدیدش در صفحه اینستاگرام خود با هندل amiremdadii@ به اشتراک گذاشته است؛ یک لنز مخصوص برای ثبت تصاویر که به گجت بتمن در فیلم بتمن 2022 شباهت دارد.

مخترع ایرانی گجت لنز هوشمند بتمن را ساخت

این مخترع ایرانی گجت مذکور را به‌عنوان یک «لنز تماسی» توصیف کرده است که با اتکا به یک نمایشگر کوچک، دوربین، آنتن RF و چند سنسور قابلیت عکس‌برداری و همچنین فیلمبرداری را دارد. این لنز که روی چشم فرد قرار می‌گیرد می‌تواند تصاویر ضبط شده را به یک گوشی هوشمند با برنامه‌ای اختصاصی که برای آن در نظر گرفته شده است انتقال بدهد. همچنین به ادعای امدادی، این لنز به‌لطف سنسورهای منعطف خود می‌تواند سطح مواد شیمایی داخل اشک و در نتیجه میزان قند خون کاربر را تشخیص بدهد.

اگر فیلم بتمن 2022 با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون را تماشا کرده باشید، احتمالاً ساخته جدید مخترع ایرانی شما را به یاد لنز مخصوص بتمن بیندازد. در این فیلم بتمن لنزهایی ویژه را روی چشم خود می‌گذارد که برای آن امکان ضبط ویدیو در لحظه را فراهم می‌کنند و حتی فراتر از این، با تشخیص چهره اطلاعاتی را از هر فرد در دیدرس به بتمن ارائه می‌دهند.

گجت لنز هوشمند مخترع ایرانی

به گفته مخترع این لنز، ساخته آن طی پنج ماه گذشته تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و حتی آزمایش‌های بالینی آن «نتیجه مثبت» به دنبال داشته است. با وجود این، هنوز این لنز هوشمند در دسترس نیست و احتمالاً طی ماه‌های آتی در دسترس قرار بگیرد. این گجت می‌تواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد ولی همان‌طور که شخص امدادی اشاره کرده، جاسوسی هم یکی از این کاربری‌ها است و می‌تواند برای عده بسیاری محل نگرانی باشد.

اگر به دنیای اختراعات نوآورانه علاقه دارید، حتماً نگاهی به جدیدترین اختراعات سال گذشته و بزرگترین اختراعات بشر داشته باشید. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این لنز هوشمند ساخته مختراع ایرانی چیست؟

از دست ندهید:
دانشجو نابغه MIT مغز خود را به اینترنت وصل کرد اختراع جدید دانشمند ایرانی به مردم اجازه می‌دهد خواب خودشان را کنترل کنند ۳۳ اختراع عجیبی که ذهنیت شما را در مورد مخترعین تغییر خواهد داد