گلکسی واچ FE

آشنایی با مشخصات و قابلیت های گلکسی واچ FE سامسونگ

گلکسی واچ FE سامسونگ از امکانات پیشرفته و جامع در حوزه سلامت و تندرستی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و قابلیت‌های Galaxy Watch FE آشنا خواهیم شد.

سامسونگ از آغاز تولید ساعت هوشمند گلکسی واچ FE خود خبر داد. این ساعت هوشمند سامسونگ برای گسترش تجربه‌های پیشرفته و جامع در حوزه سلامت و تندرستی و توانمندسازی کاربران روانه بازار می‌شود. گلگسی واچ اف ای همانند سایر ساعت های هوشمند گلکسی از سخت‌افزار پیشرفته و قابلیت‌های پیشرفته سلامت و تناسب اندام بهره می‌برد. گجت هوشمند Galaxy Watch FE دارای طراحی شیک و بادوام بوده تا به‌خوبی با سلیقه‌های مختلف کاربران سازگار شود.

جونهو پارک، معاون و رئیس تیم برنامه‌ریزی محصول در اکوسیستم گلکسی و بخش تجربه موبایل سامسونگ در این خصوص عنوان کرد ما سعی داریم تا افراد بیشتری در سراسر جهان به قابلیت‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام دسترسی داشته باشند و بتوانند سطح سلامت خود را بهبود بخشند و به اهداف سلامتی خود دست یابند. ما از این‌که گلکسی واچ FE به سبد محصولات پوشیدنی سامسونگ اضافه شده، بسیار خوشحالیم. اکنون کاربران به طیف وسیع‌تری از قابلیت‌های پیشرفته سلامت و تناسب اندام دسترسی دارند و می‌توانند با انگیزه بیشتری روی حفظ تناسب اندام خود فعالیت کنند.

طراحی شیک و بادوام گلکسی واچ FE سامسونگ

گلکسی واچ FE دارای ابعاد 40 میلی‌متری بوده و از طراحی ظاهری جدیدی بهره می‌برد. سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در سه رنگ نقره‌ای، صورتی-طلایی و مشکی به‌همراه بندهای جدید با دوخت متمایز آبی و نارنجی روانه بازار می‌کند. علاوه بر این‌که این سبک طراحی موجب ارتقای ظاهر دستگاه شده است، یک تجربه شیک و خاص را نیز برای سازگاری با هر سلیقه‌ای به‌همراه دارد.

گلکسی واچ FE

همچنین گلکسی واچ اف ای سامسونگ به مجموعه‌ای از واچ فیس‌های جدید مجهز شده که کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود روی صفحه ساعت را شخصی‌سازی کنند. ضمن این‌که با یک کلیک نیز می‌توان بندهای این ساعت را عوض کرد که فرایند هماهنگ شدن با استیال روزانه کاربر را آسان‌تر خواهد کرد. شیشه نمایشگر این ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز از جنس کریستال یاقوت کبود بوده که از دوام بالایی برخوردار است و در مقابل خراش‌های روزمره مقاوم خواهد بود.

نظارت بر سلامت و تناسب اندام

سامسونگ برای گلکسی واچ FE خود از حسگر BioActive استفاده کرده که می‌تواند قابلیت‌های قدرتمند در حوزه تناسب اندام و سلامتی را در اختیار کاربران قرار دهد. ضمن این‌که نکات شخصی‌سازی شده و قابل انجام در طول روز را نیز به‌همراه خواهد داشت. این ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت‌های پیشرفته‌ای از نظارت بر الگوی خواب تا مشاوره را نیز به کاربران ارائه می‌دهد تا یک خواب بهتر را تجربه کنند و انرژی خوبی برای شروع روز خود داشته باشند.

ساعت هوشمند گلگسی واچ اف ای به قابلیت‌های ویژه‌ای برای رصد و نظارت وضعیت قلب نیز مجهز شده است. قابلیت هشدار ضربان قلب (HR Alert) می‌تواند ضربان قلب غیرعادی (بالا یا پایین) را تشخیص دهد. این ساعت هوشمند از قابلیت اعلام ریتم نامنظم قلب (IHRN) نیز بهره می‌برد که به‌شکل فعالانه روی ریتم‌های مشکوک به فیبریلاسیون دهلیزی (Afib) و سایر ریتم‌های نامنظم نظارت خواهد کرد. همچنین کاربران برای درک عمیق‌تر سلامت قلب خود می‌توانند روی فشار خون و ECG نیز نظارت داشته باشند.

کاربران گلکسی واچ FE قادرند بیش از 100 تمرین مختلف را همراه با پیشرفت خود به‌شکل مستقیم از روی مچ دست پیگیری کنند. سامسونگ برای دوندگان نیز قابلیت تحلیل پیشرفته دویدن (advanced running analysis) را در نظر گرفته است که علاوه بر تحلیل کلی عملکرد و به حداکثر رساندن بازدهی، می‌توان به اطلاعات و راهنمایی‌هایی برای جلوگیری از هر نوع آسیبی دسترسی داشت. قابلیت ضربان قلب شخصی‌سازی شده (Personalized Heart Rate Zone) نیز برای ارتقای دویدن برای کاربران در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ اف ای به قابلیت Body Composition نیز مجهز شده تا کاربران به داده‌های جامعی از بدن و تناسب اندام خود به‌عنوان شاخص‌هایی برای پیگیری پیشرفت خود دسترسی داشته باشند. همچنین این ساعت هوشمند سامسونگ پیام‌های انگیزشی را نیز به کاربران نشان خواهد داد تا انگیزه خود را حفظ کنند.

اتصال بین اکوسیستم گلکسی

گلکسی واچ FE همانند سایر ساعت‌های گلکسی به تجربه‌های اتصال بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ مجهز شده است. کاربران با قابلیت Find My Phone می‌توانند به سرعت و به آسانی گوشی موبایل خود را هنگامی که از این ساعت هوشمند جدا شده، پیدا کنند. قابلیت کنترل دوربین (Camera Controller) نیز امکان کنترل از راه دور دوربین گوشی سامسونگ، نظیر تغییر حالت‌ها، زاویه و زوم را به‌همراه دارد.

این ساعت هوشمند سامسونگ قادر به پشتیبانی از Samsung Wallet بوده تا کاربران با ساعت خود بتوانند هزینه خریدها را بپردازند و به کارت‌های شناسایی، نظیر کارت دانشجویی یا گواهینامه رانندگی دسترسی داشته باشند.

سامسونگ قصد دارد از تابستان سال جاری گلکسی واچ اف ای را در بازارهای جهانی عرضه کند. همچنین با مراجعه به آدرس‌های زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص این ساعت هوشمند جدید سامسونگ کسب کنید.

  • www.samsungmobilepress.com
  • news.samsung.com/global
  • www.samsung.com/galaxy-watch
مشخصات گلکسی واچ FE
جنس و رنگبدنه آلومینیومی، رنگ مشکی، صورتی طلایی، نقره ای
ابعاد و وزن39.3 در 40.4 در 9.8 میلی‌متر / 26.6 گرم
نمایشگر1.2-اینچ، 396×396, Super AMOLED – تمام رنگی همیشه روشن
پردازندهExynos W920 Dual Core 1.18GHz
حافظه‌ها1.5GB حافظه + 16GB فضای ذخیره‌سازی
باتری247 میلی‌آمپر‌ساعت، شارژ بی سیم مبتنی بر WPC
سیستم‌عاملWear OS Powered by Samsung
رابط کاربریOne UI 5 Watch
حسگر‌هاسنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال + تحلیل الکتریکی قلب + تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور نور
اتصالLTE, Bluetooth 5.3, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz, NFC, GPS /Glonass /Beidou/ Galileo
مقاومت5ATM + IP68 / MIL-STD-810H
سازگاریاندروید 11 یا بالاتر و با بیش از 1.5 گیگابایت حافظه
همچنین بخوانید:
از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ چه می‌دانیم؟ از طراحی تا قابلیت‌ها و زمان رونمایی ساعت گلکسی واچ جدید سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شود تصاویر جدید از گلکسی واچ ۷ اولترا از حضور یک دکمه سوم عجیب خبر می‌دهند
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*