تماشا کنید: آنباکسینگ سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج

سامسونگ به تازگی شروع به فروش پرچم‌داران خود، گوشی‌های گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) کرده است. محصولاتی که گویا از فروش خوبی نیز برخوردار بوده اند. احتمالا خیلی از شما کاربران گجت نیوز نیز علاقه دارید تا یکی از این دو مدل را خریده و از امکانات جالب آن‌ استفاده کنید. خب ما نیز ویدیویی برای شما قرار داده ایم تا بدانید که باید منتظر چه چیزهایی درون جعبه گوشی باشید.

در ویدیو قرار است هر دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge باز گشته و محتویات داخل جعبه‌ی آن‌ها به نمایش گذاشته شود. گلکسی اس۷ انتخاب شده در رنگ‌بندی طلایی بوده و همچنین گلکسی اس۷ اج نیز در رنگ تیتانیوم است. محتویات داخل جعبه امکان دارد شما را سورپرایز کند زیرا بیشتر از یک گوشی و شارژر درون جعبه وجود دارد.

هر دو پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ در آمریکا و اگزینوس ۸۸۹۰ برای دیگر مناطق جهان بهره خواهند برد. از نکات برجسته‌ی این دو گوشی اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک و همچنین درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی است. در ادامه زا مشاهده‌ی ویدیو لذت ببرید:


منبع: androidheadlines