جت اسکی کاوازاکی اولترا

جت اسکی‌ های کاوازاکی اولترا سری 160 و سری 310 با طراحی جذاب و قیمت نجومی معرفی شدند

کمپانی کاوازاکی ژاپن، از نسل جدید جت اسکی های پرچمدار این شرکت با نام کاوازاکی اولترا سری ۱۶۰ و سری ۳۱۰ رونمایی کرد.

صنایع کاوازاکی (Kawasaki) که به تولید موتورسیکلت های قدرتمند و مشهوری از جمله نینجا H2 شهرت دارد، به تازگی از جت اسکی‌ های کاوازاکی اولترا در دو سری ۱۶۰ و ۳۱۰ و با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی کرده است. در ادامه به معرفی این محصولات جدید می‌پردازیم.

معرفی جت اسکی کاوازاکی اولترا ۱۶۰ و اولترا ۳۱۰

جت اسکی کاوازاکی اولترا

نسخه پایه از جت اسکی‌های این شرکت، کاوازاکی اولترا ۱۶۰ LX-S نام دارد. مدل بعدی این خانواده اولترا ۱۶۰ LX است که به سیستم صوتی و بلوتوث مجهز شده و می‌توان به موسیقی دلخواه وسط آب دریا و رودخانه گوش داد. افرادی که ماهیگیری یا وقت گذرانی طولانی با جت اسکی را دوست دارند می‌توانند مدل جدید اولترا ۱۶۰LX-S آنگلر را سفارش دهند که از ناوبری پیشرفته برخوردار شده و به کول باکس فابریک مجهز است. سری 160 چندین ویژگی مدل پرچم‌دار 310 همچون توانایی حرکت در آب‌های متلاطم را نیز با خود به همراه دارد.

کاوازاکی اولترا سری ۳۱۰

فول‌ترین عضو خانواده جت اسکی کاوازاکی اولترا هم سری ۳۱۰ شامل مدل‌های ۳۱۰ X ۳۱۰ ،LX-S و ۳۱۰ LX است. این خانواده با پیشرانه مجهز به سوپر شارژر در دسترس است. جت اسکی‌های کاوازاکی اولترا گزینه‌هایی قدرتمند محسوب می‌شوند و می‌توانند در شرایط مختلف آبی بکار گرفته شوند. مدل‌های ۱۶۰ LX-S ۱۶۰ ،LX و ۱۶۰ LX-S آنگلر همگی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۴۹۸ سی‌سی استفاده می‌کنند و قوی‌ترین آن‌ها یعنی سری ۳۱۰ به سوپر شارژر و سیستم پمپ جت بزرگ‌تر مجهز شده تا توانایی‌های آبی بیشتری داشته باشد. جت اسکی‌های اولترا این شرکت از نظر ظاهر و عملکرد در نقطه مقابل مدل‌های جت میت هستند.

کاوازاکی اولترا سری ۱۶۰

جت اسکی کاوازاکی اولترا سری ۱۶۰

مدل‌های ۱۶۰ در واقع یک پله بالاتر از جت اسکی‌های پایه STX کاوازاکی قرار می‌گیرند. مشکل این است که رسیدن از مدل‌های STX به ۳۱۰ نیازمند بودجه بیشتری است و اینجاست که مدل‌های اولترا ۱۶۰ فاصله موجود را پر می‌کنند. قیمت مدل ۱۶۰ LX-S به حدود ۱۷ هزار دلار می‌رسد. این مدل از صندلی با طراحی ویژه سود می‌برد و به مالک اجازه می‌دهد در زمان راندن جت اسکی بایستد و راحت‌تر مانور دهد.

تمامی مدل‌های ۱۶۰ از نظر ظاهری مشابه خانواده ۳۱۰ هستند و از طراحی پیشرفته V شکل سود می‌برند که باعث قابلیت مانور عالی و کنترل جت اسکی روی آب می‌شود. مدل ۱۶۰ LX از سیستم صوتی ۲۰۰ واتی جت ساند کاوازاکی، چراغ‌های LED و صندلی ارگونومیک بهره می‌برد و ۱۸ هزار دلار قیمت دارد. با اینکه مدل‌های ۱۶۰ فاقد سوپر شارژر هستند اما از نظر عملکرد کمبودی ندارند و شتاب گیری این جت اسکی‌ها به حدی است که بتوان به راحتی در آب‌های متلاطم سواری لذت بخشی داشت.

کاوازاکی اولترا ۱۶۰LX-S آنگلر

جت اسکی کاوازاکی اولترا ۱۶۰LX-S آنگلر

جدیدترین عضو خانواده جت اسکی کاوازاکی اولترا با نام ۱۶۰ LX-S آنگلر شناخته می‌شود که دارای ویژگی‌های لازم برای ماهیگیری بوده و ۱۹ هزار دلار قیمت دارد. با اینکه قیمت این جت اسکی نسبت به برخی مدل‌های دیگر بالا به نظر می‌رسد اما همان عملکرد مناسب سایر مدل‌های اولترا را ارائه می‌کند. این نسخه دارای پیشرانه مشابه با سایر نسخه‌های ۱۶۰ است اما از سیستم‌های الکترونیکی کمکی سود می‌برد. مالک می‌تواند حالت‌های مختلف قدرت، لانچ کنترل، کروز کنترل و دنده‌ عقب هوشمند با کاهش سرعت را در این جت اسکی داشته باشد. مدل آنگلر نیز همانند سایر نسخه‌های ۱۶۰ از نمایشگر تمام رنگی و سیستم ناوبری استفاده می‌کند.

وجه تمایز این جت اسکی از سایر نسخه‌های مشابه، مجهز بودن به امکانات مخصوص ماهیگیری همچون کول باکس است. همچنین سیستم یابنده ماهی نیز وجود دارد که امکان بررسی آب‌های اطراف را می‌دهد. این سیستم توسط شرکت گارمین که در تولید ساعت‌های هوشمند مطرح است، ساخته شده و می‌توان با دکمه‌های مخصوص آن را کنترل کرد. کاوازاکی همچنین سیستمی برای پایداری بیشتر جت اسکی در زمان توقف طراحی کرده است. کولر ۱۴.۵ گالنی این مدل هم به تازه ماندن ماهی‌های صید شده کمک می‌کند.

کاوازاکی اولترا سری ۳۱۰

جت اسکی کاوازاکی اولترا سری ۳۱۰

این سری پرچمدار محصولات کاوازاکی شناخته میشود که از پیشرانه سوپرشارژردار ۳۱۰ اسب بخاری بهره میبرد، برخی مالکان مدعی شده‌اند این محصولات با فعال شدن حالت لانچ می‌توانند در حدود ۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت برسند. جت پمپ ۱۶۰ میلی‌متری نیز قدرت پیشرانه را به نیروی پیشران تبدیل می‌کند و نکته مهم اینکه تمامی این تغییرات تأثیر بسیار کمی روی وزن کلی جت اسکی‌های سری ۳۱۰ گذاشته‌اند.

این سری محصولات در سه تیپ عرضه می‌شود به گونه‌ای که مدل‌های ۳۱۰ X ۳۱۰ ،LX-S و ۳۱۰ LX به ترتیب ۱۹، ۲۰ و ۲۱ هزار دلار قیمت دارند. مدل اول با طراحی مشکی و نئون قرمز عرضه شده و از سیستم دنده‌ عقب هوشمند بهره می‌برد. مدل رده میانی ۳۱۰ LX-S نیز به چراغ‌های LED، بدنه سبز و زرد رنگ و دوربین دنده‌ عقب مجهز است و نهایتاً به مدل فول ۳۱۰ LX می‌رسیم که با رنگ مشکی و طلایی، صندلی قابل تنظیم، سیستم صوتی و آفتاب‌گیر عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:
نسل جدید کاوازاکی نینجا، موتورسیکلت افسانه ای ژاپنی در ۲ نسخه رونمایی شد کاوازاکی نینجا e-1 و Z e-1 ؛ رویای سنگین سواران هم برقی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*