دسته شفاف جدید ایکس باکس

این دسته شفاف جدید ایکس باکس جذاب ترین گجت این کنسول است

دسته جدید Sky Cipher ایکس باکس شفاف و آبی رنگ بوده و یادآور خاطرات طلایی بازی‌های ویدیویی دهه 90 میلادی است. تصاویر این دسته جذاب را در ادامه مشاهده فرمایید.

مایکروسافت به‌تازگی از یک دسته جدید و شفاف ایکس باکس رونمایی کرده که با ظاهر فوق‌العاده جذاب خود یادآور خاطرات دوران طلایی دهه 90 میلادی‌ست؛ زمانی که همه‌چیز پلاستیکی و شفاف طراحی و ساخته می‌شد! این دسته جدید که با نام «Sky Cipher Special Edition Xbox controller» قرار است حدود ده روز دیگر به بازار عرضه شود.

دسته شفاف جدید ایکس باکس؛ هدیه‌ای جذاب از دهه 90 میلادی

مایکروسافت روز گذشته با قرار دادن تصویری از این دسته جذاب، طراحی شفاف و رنگ آبی آن را به معرض نمایش گذاشت. این دسته از قاب فلزی و اجزای داخلی نقره‌ای رنگ تشکیل شده و تمامی قابلیت‌های یک دسته مدرن را ارائه می‌کند. دسته Sky Cipher با پشتیبانی از بلوتوث قادر به اتصال به ایکس باکس، PC و دستگاه‌های iOS و اندرویدی بوده و ضمن ارائه کلید اختصاصی Share، جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز به گیمرها ارائه داده و شارژدهی 40 ساعته را از طریق دو باتری AA تامین خواهد کرد.

مایکروسافت در طراحی این دسته توجه ویژه‌ای به حفاظت از محیط زیست داشته و علاوه بر ساخت آن با پلاستیک‌های چند بار مصرف، به‌جای دفترچه راهنما، یک کد QR درون آن تعبیه کرده که اسکن کردن آن دفترچه را به‌طور آنلاین نمایش خواهد داد. ردموندی‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که بسته‌بندی این دسته نیز نسبت به قبل حدود 22 درصد کوچک‌تر شده است.

قیمت این دسته مایکروسافت 70 دلار است و فروش آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول یکی از بامزه‌ترین اکسسوری های سال ۲۰۲۴ است + عکس آموزش اتصال دسته ایکس باکس به تمام گجت های ویندوزی دسته بازی جذاب Razer Kishi V2 Pro با حال هواوی ایکس باکسی برای گوشی های اندرویدی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*