حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty Black Ops 6

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Black Ops 6 مشخص شد

بازی Call of Duty Black Ops 6 برای اجرا به سیستم چندان قدرتمندی نیاز ندارد. حداقل سیستم مورد نیاز این عنوان را اینجا مشاهده فرمایید.

کال آف دیوتی بلک اپس 6 احتمالا مورد انتظارترین بازی چند ماه پیش روست که سرانجام هفته آینده به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد. اکتیویژن پیش‌تر وعده داده بود که حجم نسخه‌های مختلف بازی را به‌طور قابل توجهی کاهش دهد تا گیمرها، خصوصا گیمرهای کنسول، بتوانند با نگرانی کمتری از بابت پر شدن حافظه این عنوان را دانلود و نصب کنند. در عین حال در فاصله کوتاه باقی مانده تا انتشار رسمی این بازی، اکتیویژن حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Black Ops 6  برای گیمرهای PC را اعلام کرده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Black Ops 6

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بلک اپس 6 از تمامی قابلیت‌های منحصربفرد PC نسبت به کنسول‌ها بهره خواهد برد. برای مثال، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، ساپورت کردن AMD FSR 3.1 یا بسیاری ویژگی‌های منحصربفرد از جمله انتظاراتی است که می‌توان از این بازی داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty Black Ops 6

در عین حال سیستم سخت افزاری مورد نیاز این نسخه از کال آف دیوتی کاملا معمولی انتخاب شده تا گیمرهای با سیستم ضعیف‌تر نیز قادر به اجرای آن باشند.  حداقل سیستم مورد نیاز این بازی به‌صورت زیر است:

  • AMD Ryzen 51400/Intel Core i5-6600 CPU
  • Radeon RX 470/GeForce GTX 960/Intel Arc A580 GPU
  • 8GB RAM

از سوی دیگر، سیستم پیشنهادی اکتیویژن برای اجرای این بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه در اکثر شرایط نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • Ryzen 5 1600X/Intel Core i7-6700K CPU
  • Radon RX 6600XT/GeForce GTX 1080Ti/RTX 3060 GPU
  • 12GB RAM

همچنین برای تجربه بازی با حداکثر کیفیت ممکن نیز نیاز به مشخصات سخت افزاری زیر خواهید داشت:

  • Ryzen 7/Intel Core i7-8700K CPU
  • Radeon RX6800XT/GeForce RTX 3080/RTX 4070 GPU
  • 16GB RAM

در عین حال باید توجه کنید که فارغ از تنظیمات بصری و گرافیکی که در نظر می‌گیرید، لازم است روی حافظه کامپیوتر خود حدود 102 گیگ فضای خالی داشته باشید. این فضای مورد نیاز البته حدودا 50 گیگ کمتر از سال گذشته خواهد بود.

کال آف دیوتی بلک اپس 6 دقیقا هفته آینده از طریق استیم در اختیار کاربران PC قرار خواهد گرفت. با این وجود افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند سه روز زودتر به تجربه آن بپردازند. این بازی همچنین در روز عرضه روی سرویس PC Game Pass قرار خواهد گرفت؛ هرچند گیمرهای رایانه شخصی برای تجربه آن نیازمند تهیه کردن اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت خواهند بود.

در گجت نیوز بخوانید:
ویدیو گیم پلی هیجان‌انگیز بازی Call of Duty: Black Ops 6 را از دست ندهید بهترین بازی های شوتر که تا قبل از آمدن کال آف دیوتی بلک اوپس ۶ باید تجربه کنید بهترین بازی های شوتر اول شخص تاریخ که در خاطره ها ماندگار شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*