بنچمارک گلکسی S8

بنچمارک گلکسی S8 و ثبت امتیاز بسیار بالا توسط پرچمدار کره‌ای + ویدیو

اخیرا ویدیویی از بنچمارک گلکسی S8 در نرم افزار مشهور “Antutu” با شماره مدل SM-G950 منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ برنامه‌های زیادی برای پرچمدار خود دارد. اگر این ویدیو صحت داشته باشد، باید در انتظار یکی از قوی‌ترین گوشی های هوشمند باشیم.

بهتر است ابتدا نگاهی به ویدیوی بنچمارک گلکسی S8 داشته باشیم.

همان‌طور که مشاهده کردید، در این تست گلکسی اس 8  (Samsung Galaxy S8) موفق به ثبت امتیاز بسیار بالای 205 هزار و 284 شده که به صورت غیر رسمی آن را به قوی‌ترین اسمارت فون موجود تبدیل می‌کند. پیش از این آیفون 7 (Apple iPhone 7) با امتیاز 181 هزار و 807 رتبه اول را در دست داشت و وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) نیز با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 821 و کسب امتیاز 162 هزار و 423، قوی‌ترین گوشی اندرویدی محسوب می‌شد.

متاسفانه بنچمارک گلکسی S8 مدل تراشه را مشخص نمی‌کند

اگرچه بنچمارک گلکسی S8 مدل چیپست را مشخص نمی‌کند، اما می‌توان علت اصلی چنین جهش قابل توجهی نسبت به وان پلاس 3 تی را تجهیز پرچمدار سامسونگ به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 در نظر گرفت. سال گذشته نسخه مخصوص بازار آمریکا و چین از گوشی گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) به تراشه اسنپدراگون 820 و نسخه مخصوص بازار دیگر کشورها به اگزینوس 8890 تجهیز شده بود؛ درنتیجه احتمالا چنین چیزی در مورد گلکسی اس 8 هم تکرار می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی های جدید سامسونگ نهم فروردین (29 مارس) طی رویدادی رسمی در نیویورک معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه