طرحی از وان پلاس 5

انتشار طرحی از وان پلاس 5 توسط مدیر عامل این شرکت

چند روز پیش طرحی از وان پلاس 5 (OnePlus 5) در صفحه اختصاصی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشاهده کردیم. مدیر عامل این شرکت، این عکس را مجددا در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت، به همین دلیل می‌توان به رسمی بودن طرح پی برد.

در یکی از مطالب پیشین، با گرد هم آوردن تمامی اطلاعات به دست آمده تا امروز از پرچمدار وان پلاس در سال 2017، گوشی موبایل OnePlus 5 را از نظر مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قیمت بررسی کردیم. با گذشت زمان، همچنان شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی موبایل هستیم. به عنوان نمونه باید به انتشار طرحی از وان پلاس 5 توسط خود شرکت سازنده در شبکه اجتماعی Weibo اشاره کنیم. البته، این طرح بسیار کلی بوده و با مشاهده آن، اطلاعات خاصی به دست نمی‌آید.

انتظار داریم وان پلاس 5 به زودی رونمایی شود. متاسفانه از آنجایی که این شرکت زمان ثابتی برای برگزاری رویدادهای رونمایی از محصولات جدید خود ندارد، نمی‌توانیم زمان دقیقی را برای معرفی گوشی موبایل وان پلاس 5 تعیین کنیم. وان پلاس 2 در ماه جولای و وان پلاس 3 در ماه ژوئن معرفی شدند.

در کنار انتشار طرحی از وان پلاس 5 هیچ مشخصات سخت افزاری ذکر نشده است

شاید درباره دلیل جهش از شمار 3 به شماره 5 برایتان سوال پیش آمده باشد. بعد از وان پلاس 3، مدت‌ها قبل شاهد عرضه گوشی موبایل وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) بودیم. در حالی که کاربران سراسر جهان انتظار داشتند محصول بعدی این شرکت وان پلاس 4 نام بگیرد، اکنون همه جا صحبت از وان پلاس 5 است. عدد 4 در فرهنگ چین، معادل عدد 13 در فرهنگ کشورهای غربی است و مردم کشور چین این عدد را مایه بدشانسی می‌دانند. وان پلاس برای جلوگیری از کاهش فروش محصول جدید خود به دلیل عقاید عموم مردم، تصمیم گرفت از خیر مدل دارای شماره 4 بگذرد.

طرحی از وان پلاس 5

به عنوان جدیدترین محتوای منتشر شده پیرامون پرچمدار جدید این شرکت باید به بارگذاری طرحی از وان پلاس 5 در حساب کاربری شرکت سازنده اشاره کنیم. با مشاهده این تصویر اطلاعات خاصی به دست نمی‌آید. حتی مدیر عامل این شرکت نیز بعد از به اشتراک‌گذاری مجدد طرحی از وان پلاس 5 از ذکر هرگونه جمله و عبارت درباره مشخصات احتمالی وان پلاس 5 خودداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*