آپدیت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

اولین آپدیت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در کشورهای مختلف عرضه شد

شرکت سونی در رویداد MWC 2017 از گوشی Xperia XZ Premium رونمایی کرد. اکنون با گذشت چند ماه، نخستین آپدیت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شده است.

جدیدترین گوشی هوشمند سونی با نام اکسپریا ایکس زد پریمیوم به عنوان پرچمدار قدرتمند این برند ژاپنی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد و اخیرا نیز شاهد آن بودیم که این گوشی قدرتمند مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.46 اینچی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا وارد بازار کشورمان شده است.

اکنون با گذشت چند ماه از معرفی این گوشی هوشمند، اولین آپدیت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شده است. این به‌روزرسانی با شماره 450A51 برای بیشتر مناطق جهان، 450A56 برای نسخه تک سیم کارت (G8141) در کره جنوبی و 450A58 برای نسخه دو سیم کارت (G8142) در تایوان ارائه شده است.

آپدیت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

در این آپدیت، به جز به‌روزرسانی امنیتی اندروید برای ماه ژوئن، تغییر بزرگ دیگری در گوشی ایجاد نشده است. در حال حاضر آپدیت OTA این نسخه عرضه شده و ممکن است کمی زمان ببرد تا گوشی شما هم آن را دریافت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*