قیمت بنز E200 جدید

شرکت ستاره ایران قیمت بنز E200 جدید را رسما اعلام کرد

شرکت ستاره ایران، قیمت بنز E200 جدید را به صورت رسمی و قطعی اعلام کرد. خودروی کلاس E جدید در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد.

اعلام رسمی قیمت بنز E200 جدید در نمایشگاه شیراز

نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از روز سه شنبه 27 تیر 96 آغاز شد و تا روز جمعه 30 تیر ادامه خواهد داشت. شرکت ستاره ایران نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و مراسم رونمایی از خودروی بنز کلاس E جدید را در غرفه خود انجام داد. بر اساس اعلام شرکت ستاره ایران، قیمت بنز E200 جدید در بازار کشورمان 600 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت بنز E200 جدید

مراسم رونمایی از این خودروی آلمانی تا حدودی قابل قبول برگزار شد اما حاشیه‌هایی را نیز در پی داشت. بسیاری از بازدیدکنندگان از برخورد نامناسب کارکنان این غرفه گلایه داشتند. به گفته بازدیدکنندگان، امکان مشاهده داخل خودرو وجود نداشت و درهای ماشین قفل بودند. حتی در بسیاری از مواقع، کارکنان ستاره ایران با لحن بدی از مردم می‌خواستند تا به خودروی بنز E200 جدید دست هم نزنند!

قیمت بنز E200 جدید

خبر امضای قرارداد واردات خودروهای مرسدس بنز به ایران توسط شرکت ستاره ایران در اواخر سال گذشته مطرح شد و چندی بعد این شرکت، اولین سفارشات خودروهای E200 جدید را انجام داد. بر این اساس قرار است در مرحله اول، 170 دستگاه از این خودروهای آلمانی در بازار کشورمان عرضه شود. همچنین شنیده شده که در برخی از بخش‌های خودرو، سفارشی‌سازی برای بازار ایران انجام می‌شود.

قیمت بنز E200 جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*