کیبورد Craft ، محصول جدید کمپانی لاجیتک برای طراحان و ویرایشگران خلاق + ویدیو

کیبورد Craft ، محصول جدید کمپانی لاجیتک برای طراحان و ویرایشگران خلاق + ویدیو

کیبورد Craft کمپانی لاجیتک که با نام “Logitech Craft” هم شناخته می‌شود، ابزاری برای راحتی کار ادیتورها و طراحان خلاق است که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد.

این محصول که پرچمدار کیبوردهای وایرلس لاجیتک است، در گوشه‌ی بالا و سمت چپ گرداننده‌ای با نام “Creative Input Dial” دارد که برای افرادی که در زمینه‌ی ویرایش ویدیو یا طراحی‌های گرافیکی کار می‌کنند، بسیار کاربردی است. این بخش از کیبورد با نرم ‌افزارهای ویرایش عکس، مانند Adobe Photoshop CC و Illustrator CC و اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو، مانند Adobe Premiere Pro CC سازگار بوده و برخلاف محصول مشابهی چون سرفیس Dial مایکروسافت، به کیبورد متصل است.

اما بخش گردان کیبورد Craft تنها برای ویرایش‌های حرفه نیست و با چرخاندن و فشار دادن آن می‌توان در فایل‌هایی مانند اسناد اکسل راحت‌تر جابه‌جا شد، در لیست‌های پخش موزیک، آهنگ‌ها را با راحتی بیشتر انتخاب کرد و در مرورگرها هم به کمک آن بین تب‌ها حرکت کرد. بر طبق اطلاعات منتشرشده از لاجیتک، نرم افزار مخصوصی به نام “Options” هم وجود دارد که چرخش و یا کلیک کردن بخش Dial این کیبورد وایرلس را برای اپلیکیشن‌های مختلف شخصی‌سازی می‌کند.

کیبورد Craft ، محصول جدید کمپانی لاجیتک برای طراحان و ویرایشگران خلاق + ویدیو

از ویژگی‌های دیگر کیبورد Craft هم می‌توان به سیستم وایرلس Bluetooth LE که امکان تغییر سریع‌تر دستگاه میزبان کیبورد را فراهم می‌کند، اشاره کرد. این کیبورد با سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و سیستم روشنایی هوشمند آن با تشخیص کم شدن نور محیط، کلیدهای کیبورد را روشن می‌کند. همچنین، کیبورد Craft قابلیت هماهنگی با دیگر محصولات لاجیتک مانند ماوس‌های MX Master و اسپیکر بلوتوثی MX Sound را دارد.

قیمت در نظر گرفته شده برای کیبورد Craft که در حدود یک ماه دیگر در دسترس کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد، 200 دلار در نظر گرفته شده است؛ در چند روز آینده هم این محصول در انگلستان با قیمت 179 پوند عرضه خواهد شد.

ویدیو معرفی کیبورد Craft شرکت لاجیتک

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*