عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 طراحی گوشی بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 طراحی گوشی بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

به تازگی عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 (Huawei P20) در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصویر، بخشی از قاب جلو و عقب گوشی بعدی هواوی نشان داده شده که اطلاعاتی از دوربین و صفحه نمایش اسمارت فون را ارایه می‌دهد.

تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی هواوی پی 20 به بیرون درز کرده و در عین حال، کمتر از 3 هفته تا معرفی رسمی آن زمان باقی مانده است. در تازه‌ترین مورد، عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 در فضای مجازی منتشر شده که طراحی ظاهری گوشی بعدی هواوی را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.

عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 مربوط به نسخه پرو است

احتمالا این عکس جدید، گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با سیستم دوربین سه گانه باشد. در کنار این اسمارت فون، عبارت “SEE MOOORE WITH AI” دیده می‌شود که به همراه تاریخ معرفی (27 مارس، مصادف با 7 فروردین)، به تمرکز هواوی بر روی هوش مصنوعی دوربین تاکید دارد. علاوه بر این، درج عبارت “Huawei P20” در کنار برند “Leica” بر نام پرچمدار بعدی هواوی و همکاری این کمپانی چینی با شرکت آلمانی لایکا (تولیدکننده لنز و دوربین) خبر می‌دهد.

عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 طراحی گوشی بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

از اطلاعات موجود در عکس تبلیغاتی هواوی پی 20 ، طراحی ظاهری آن است. همانطور که در عکس هواوی پی 20 می‌بینید، لنز سوم دوربین اصلی این گوشی از دوربین دوگانه آن فاصله دارد که البته دلیل آن مشخص نیست. در بخش جلو و در قسمت بالای نمایشگر، بریدگی مشابه آیفون 10 اپل به چشم می‌خورد؛ فضایی که این روزها در چند گوشی دیگر نیز مشاهده شده است. البته فضای اشغال‌شده  توسط این بریدگی، به اندازه‌‌ی مورد عجیب پرچمدار اپل نیست و از نظر مساحت، به گوشی اسنشال فون شباهت دارد.

تصویر جدید هواوی P20 اطلاعات بیشتری از پرچمدار سال 2018 هواوی ارایه نداده است. با این حال، انتظار می‌رود هواوی بتواند با خانواده جدید سری P خود، انتظار کاربرانش را برآورده کند.