مدل 2018 هواوی وای 7

مدل 2018 هواوی وای 7 با نمایشگر کم‌حاشیه و یک باتری بزرگ عرضه می‌شود

عکس مدل 2018 هواوی وای 7 (Huawei Y7 2018) لو رفت. این تصویر، طراحی گوشی جدید هواوی و استفاده از نمایشگر کم‌حاشیه و کشیده و یک باتری بزرگ را تایید می‌کند.

چند روز پیش بود که مدل 2018 گوشی Y9 با چهار دوربین به صورت رسمی توسط هواوی معرفی شد. ولی به نظر می‌رسد این تنها عضو جدید خانواده “Y” و هواوی قصد عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه بیشتری از این سری را دارد.

اگرچه رندر گوشی جدید هواوی طراحی آن را فاش می‌کند، ولی اطلاعاتی از مشخصات فنی آن در دست نیست. شکل ظاهری مدل 2018 هواوی وای 7 شباهت زیادی به گوشی وای 9 داشته و سازندگان از نمایشگری کشیده با نسبت 18:9 بهره برده‌اند. هرچند، در بخش پشتی خبری از دوربین دوگانه نیست و سازندگان تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره برده‌اند. اسکنر اثر انگشت نیز در همین بخش تعبیه شده است. پیش‌بینی می‌شود که سازندگان از جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت میکرو USB برای موبایل جدید خود استفاده کنند. ما هم‌چنان در انتظار یو اس بی نوع C برای چنین گوشی های ارزان‌قیمتی هستیم، اما شاید فعلا زمان بهره‌گیری از آنها نرسیده باشد.

مدل 2018 هواوی وای 7 به باتری 4 هزار میلی‌آمپری تجهیز می‌شود

گوشی جدید هواوی فریمی فلزی داشته و عدم وجود خطوط آنتن باعث می‌شود تصور کنیم که سازندگان از پلی‌کربنات برای در تولید این گوشی استفاده کرده‌اند (آن را پلاستیک صدا نزنید).

برخی شایعات قبلی، از عرضه Y9 2018 به عنوان جایگزین مدل اصلی Y7 خبر داشتند. اگرچه حالا این اتفاق نیتفاده است، ولی این احتمال وجود دارد که همانند مدل اصلی و البته گوشی Y9 2018 شاهد استفاده مجدد از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در این تلفن هوشمند باشیم.

مدل 2018 هواوی وای 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آقای قاسمی عزیز قیمتش مشخص نشده؟؟

  2. یعنی دم هوآوی گرم بابت باطری هاش! خدایی پایین رده هاش اندازه بالا رده های سایر کمپانی ها باطری دارن